مقصد بعدی کمال کامیابی‌نیا؛ جدایی از پرسپولیس!
کمال کامیابی‌نیا از لیگ قطر پیشنهاد دارد و احتمالا آخر فصل از پرسپولیس جدا می شود.

کمال کامیابی‌نیا در راه قطر!

قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس به پایان رسیده و عجیب اینکه او حتی به دعوت مسوولان باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخی نداده است.

در حالی كه بعضی از بازیكنان مثل محسن مسلمان هنوز برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت نشده‌اند، كامیابی‌نیا از مدت‌ها پیش برای رفتن به باشگاه پرسپولیس تمایلی نشان نداد و به همین دلیل بود كه سرپرست باشگاه هر بار مصاحبه‌هایی را انجام داد تا به نحوی كمال را به باشگاه بكشاند.

با توجه به رفتار كمال ناگفته پیداست كه او تمایلی به تمدید قرارداد با پرسپولیس را ندارد و به همین دلیل منابع خبری ما معتقدند كه كمال به عنوان بازیكن آزاد مذاكراتی را با چند باشگاه خارجی داشته است: «اگر كمال با خارجی‌ها به توافق نرسد كه در پرسپولیس می‌ماند ولی اگر او پیشنهاد خوبی دریافت كند، به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا می‌شود.»

هر چند كه بعضی‌ها دوست دارند تا از پیشنهادهای اروپایی كمال صحبت كرده و طوری وانمود كنند كه او از باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد ولی منابع موثق ما اطلاعات جالبی در این خصوص در اختیار دارند: «كمال از باشگاه‌های قطری پیشنهاد دارد كه بهترین آن پیشنهاد باشگاه الخور است. اگر الخور سروش رفیعی را از دست بدهد، شرایط برای كمال مساعد می‌شود و قطعا آنها به دنبال جانشینی برای سروش می‌روند. الخور قبلا نیز با كمال مذاكراتی انجام داده و هیچ بعید نیست كامیابی‌نیا بالاخره از پرسپولیس جدا شود.»

كامیابی‌نیا كه فصل گذشته نیز پس از حواشی فراوان راضی به تمدید قرارداد شد، اگر با باشگاه الخور قطر به توافق برسد، از پرسپولیس جدا می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: بانک ورزش