اقدام قابل ستایش پیام صادقیان برای پرسپولیس
پیام صادقیان بخاطر علاقه اش به باشگاه پرسپولیس, بخش عمده ای از طلب خود را بخشید

لطف بزرگ پیام صادقیان به باشگاه پرسپولیس

با توجه به شرایط حساس پرسپولیس و خطر حذف از لیگ قهرمانان به واسطه مطالبات باشگاه و ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا، این باشگاه امروز موفق شد با پیام صادقیان برای مطالباتش به توافق دست یابد.

پیام صادقیان که بخش زیادی از مطالبات خود در زمان حضور در پرسپولیس با پیراهن شماره 11 سرخپوشان را دریافت نکرده بود، اکنون در لیگ ترکیه و تیم عثمانلی اسپور حضور دارد.

این بازیکن که همواره از علاقه قلبی‌اش به این باشگاه صحبت کرده بود، اینبار برای اینکه حسن نیت خود را نسبت به این مساله نشان دهد در مذاکره با مسوولان این تیم بخش عمده‌ای از مطالباتش را بخشید.

سایت باشگاه پرسپولیس نیز با اشاره به این موضوع نوشته است: صادقیان روز گذشته از طریق وکیل خود به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به عشق پرسپولیس و با توجه به علاقه‌ای که نسبت به هواداران دارد، قید بخش عمده‌ای از مطالبات خود را زده و آنها را به باشگاه می‌بخشد تا از ناحیه وی مشکلی در دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا به وجود نیاید.

به همین منظور وکیل پیام صادقیان امروز چهارشنبه، در محل باشگاه حضور پیدا کرد و با حمیدرضا گرشاسبی در این ارتباط گفتگو داشت. بازیکن سابق سرخپوشان با امضای توافقنامه و رضایت، نام خود را از فهرست طلبکاران پرسپولیس که مورد نظر کنفدراسیون است، خارج خواهد کرد.

صادقیان همچنین در گفتگوی تلفنی با مدیر عامل پرسپولیس اعلام کرد باشگاه تام الاختیار است تا هر گونه صلاح می‌داند نسبت به تنظیم رضایت‌نامه اقدام نماید تا وی آن را شخصا به امضا برساند. باشگاه پرسپولیس نیز تشکر و تقدیر خود از این حرکت را اعلام کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com