چرا کنعانی زادگان با پرسپولیس تمدید نمی کند؟
مدیران باشگاه پرسپولیس این روزها در کنار همه مشکلات مالی و حقوقی که با آن روبه رو هستند اما قصد دارند قرارداد بازیکنان خود را تمدید کنند

تلاش برای تمدید قرارداد محمدحسین کنعانی زادگان

در حالی که تمدید قرارداد بازیکنان حال حاضر پرسپولیس یکی از اولویت های مدیران این باشگاه است، تا به‌امروز درخصوص چند مهره تاثیرگذار این تیم این اقدام انجام شده و سایر نفرات نیز به‌زودی باید برای مذاکره و توافق راهی ساختمان این باشگاه شوند.

وقتی که در ابتدای فصل نوزدهم محمدحسین کنعانی‌زادگان برای عقد قرارداد با پرسپولیس راهی ساختمان این باشگاه شد، هجمه شدیدی ازسوی هواداران باشگاه به مدیران جهت اقدام به خرید این بازیکن صورت گرفت و کسی فکرش را نمی‌کرد که بعد از گذشت یک فصل‌ونیم او بتواند آنقدر خوب و قابل اطمینان در خط‌دفاع عمل کند تا هواداران پرسپولیس برای ماندنش در تیم به باشگاه فشار بیاورند.

درخصوص او که قراردادش در پایان فصل جاری با پرسپولیس به پایان می‌رسد شنیده می‌شود که در صدر فهرست یحیی گل‌محمدی برای تمدید قراردادی‌ها قرار دارد و سرمربی قرمزها از باشگاه خواسته که پیش از پایان فصل بیستم او را متقاعد کنند تا پای قرارداد جدید با پرسپولیس را امضا کند و در فصل بیست‌ویکم هم پیراهن قرمز را بر تن کند.

پرسپولیسی‌ها یک‌بار پیش از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا و یک‌بار هم همین چند وقت گذشته با محمدحسین کنعانی‌زادگان تماس گرفته‌اند که برای مذاکرات و تمدید قراردادش به باشگاه برود اما این بازیکن هنوز این کار را صورت نداده و هربار برای اینکه به باشگاه برود بهانه‌ای تراشیده است.

کنعانی‌زادگان که یک نیم‌فصل دیگر با قرمزها قرارداد دارد، در ابتدای فصل هم به‌دلیل برخی مشکلات مالی حاضر نبود در تمرینات تیم شرکت کند و چندمرتبه به باشگاه رفت تا این مشکل مالی مرتفع شده و او با قرمزها کارش را آغاز کند و حالا هم به‌نظر می‌رسد سقف مالی باشگاه پرسپولیس دلیل اصلی کنعانی‌زادگان برای عدم تمدید قرارداد با پرسپولیس است.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که او مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد و طی همین روزها با حضور در باشگاه حضور ادامه‌دارش را در جمع قرمزها قطعی می‌کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net