تصمیم گلر پرسپولیس برای جدایی
رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد

رادوشوویچ ساز جدایی کوک کرد

یکی از چالش‌های پرسپولیس که فصل قبل در دو مقطع نیم فصل و همین‌طور پس از اتمام تعطیلات لیگ با آن مواجه بود، شایعات رفتن رادوشویچ گلر کروات این تیم بود که حتی در مقطع دوم کمتر کسی فکرش را می‌کرد رادو به پرسپولیس برگردد و زمزمه‌های جدایی رادو در این فصل هم وجود دارد.

گلر کروات پرسپولیس که با گلات قهرمانی یکی از پر افتخارترین بازیکنان لیگ محسوب می‌شود در سال‌های اخیر گلر ذخیره پرسپولیس بوده و فقط در یک مقطع و آن هم بعد از جدایی بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس شده بود.

او که علاوه بر عملکرد فنی قابل قبول رفتار خوبی نیز به عنوان گلر ذخیره داشته، از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردار است و البته قرارداد سفت و سخت او از نظر حقوقی سبب شده تا جایگاه مستحکمی در پرسپولیس داشته باشد.

نکته مهم اینکه خود رادو هم می‌داند همچنان گلر دوم پرسپولیسی‌ها خواهد بود اما در این شرایط او از سه تیم مختلف لیگ برتری نیز پیشنهاد دارد که شاید فرصتی برای حضور ثابت در لیگ ایران باشد. با این وجود با توجه به اینکه رادوشویچ تحت قرارداد است، سرمربی تیم پرسپولیس باید درباره او تصمیم بگیرد. همچنین نکته اصلی این است که دروازه‌بان قابل توجهی هم در بازار باقی نمانده و جدایی او بعید به نظر می‌رسد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir