سیستم جدید پرسپولیس؛ تقلب از چلسی
دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که اخبار مربوط به ترکیب تیم یحیی گل محمدی منتشر نشد

تقلید گل محمدی از روی دست مربیان چلسی

بنابر اخبار واصله در این بازی تدارکاتی، پرسپولیس با همان سیستم نیمه اول دیدار با گل گهر سیرجان و روش ۳-۴-۲-۱ به میدان رفت و این بار به تساوی بدون گل رسید. سیستمی که در تیم چلسی اجرا می شود و بسیار پیچیده است و یحیی گل محمدی بار دیگر این شیوه بازی را برابر تیم اکبر اوتی (لقب میثاقیان) محک زد.

در این دیدار دوستانه و در غیاب سه بازیکن ملی پوش پرسپولیس نفرات زیر به میدان رفتند

دروازه بان؛ بوژیدار رادوشوویچ

دروازه بان کروات پرسپولیس از همان شروع بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و حامد لک روی نیمکت نشست. لک نیز البته در نیمه دوم برای پرسپولیس به زمین رفت و جالب آن که هیچ کدام گلی دریافت نکردند و در دیدار دوستانه کلین شیت کردند!

دفاع سه نفره؛ فرشاد فرجی، علی نعمتی و سید جلال!

دفاع سه نفره یحیی گل محمدی یک تغییر نسبت به بازی رسمی برابر گل گهر سیرجان داشت و آن هم بازگشت سید جلال حسینی به ترکیب اصلی بود. علیرضا ابراهیمی روی نیمکت نشست اما نیمه دوم جانشین سید جلال حسینی شد. وحدت هنانوف نیز از دقیقه ۷۰ به جای علی نعمتی وارد زمین شد.

وینگ بک چپ؛ سعید آقایی

سعید آقایی همچون دیدار با گل گهر سیرجان وینگ بک چپ پرسپولیس بود. این بازیکن پتانسیل بالایی دارد و در حال حاضر یحیی گل محمدی مشغول محک زدن و بازی دادن به او برای جا افتادن در سیستم جدید پرسپولیس است.

وینگ بک راست؛ مهدی شیری

با توجه به مصدومیت سیامک نعمتی باز هم مهدی شیری به عنوان وینگ بک راست پرسپولیس بازی کرد. شیری در این دیدار نمایش مطلوبی داشت و در دقیقه ۷۰ نیمه دوم جای خودش را به منوچهر صفروف پیستون راست ملی پوش و تاجیک تیمش داد.

هافبک وسط؛ رضا اسدی و کمال کامیابی نیا

در غیاب میلاد سرلک هافبک میانی ملی پوش پرسپولیس، کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی قرار گرفت. هر چند کمال یک پنالتی خراب کرد اما تلاش چشمگیری داشت و نشان داد می خواهد هر چه زودتر به ترکیب اصلی تیمش باز گردد. رضا اسدی هم دیگر هافبک وسط پرسپولیس بود که سعی کرد برخلاف دیدار با گل گهر سیرجان ساده تر بازی کرده و کمتر پاس اشتباه بدهد.

وینگر راست؛ امید عالیشاه

امید عالیشاه پس از دو بازی غیبت برابر آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان به ترکیب پرسپولیس بازگشت. از آنجایی که سید جلال حسینی در بازی های دوستانه کاپیتان نمی شود امید عالیشاه برای مراسم شروع دیدار دوستانه با پدیده مشهد جلو رفت و کاپیتان شد. در غیاب وحید امیری که وینگر راست پرسپولیس در بازی گل گهر سیرجان بود عالیشاه در این پست تلاش زیادی داشت و نشان داد می تواند در رفسنجان به تیمش کمک کند.

وینگر چپ؛ احسان پهلوان

در غیاب مهدی ترابی نیز احسان پهلوان وینگر چپ پرسپولیس بود. شماره ۱۴ پرسپولیس مدتی است با آن احسان پهلوان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا فاصله گرفته و در نیمه دوم این دیدار تدارکاتی تعویض شد.

مهاجم هدف؛ عیسی آل کثیر

زننده تک گل پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در بازی دوستانه برابر پدیده مشهد نیز فیکس بود. آل کثیر دوندگی زیادی در خط حمله داشت و براساس خواسته یحیی گل محمدی تلاش کرد مدافعان حریف را پرس کرده و جلوی بازیسازی شاگردان اکبرمیثاقیان را بگیرد.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir