پایان انتظار هواداران؛ رونمایی از خرید خبرساز پرسپولیس
کاسیانو مهاجم برزیلی پرسپولیس هفته آینده به تهران خواهد آمد

کاسیانوی برزیلی مهاجم جدید پرسپولیس

جذب مهاجم خارجی یکی از مهم ترین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس و یحیی و گل محمدی بود. با این حال سرخ ها تنها یک گزینه را در لیست خود داشتند و از ابتدا هم تمام تمرکز خود را روی جذب کاسیانوی برزیلی گذاشتند. بعد از گذشت چند هفته و مذاکرات فشرده با باشگاه ویزلا در نهایت پرسپولیس موفق شد تا رضایت باشگاه پرتغالی را برای انتقال کاسیانو جلب کند.

اما باشگاه پرسپولیس بعد از توافق با این مهاجم و باشگاهش به دنبال پرداخت رقم رضایتنامه بازیکن برزیلی بود که در این مسیر با مشکلاتی مواجه شد. همین موضوع در نهایت حضور این بازیکن در تهران را به تاخیر انداخت تا اینکه امروز خبر رسید سرخ ها کار انتقال مبلغ رضایتنامه را هم با موفقیت پشت سر گذاشتند.

مدیران پرسپولیس با استفاده از روابط خود مراحل اداری انتقال پول رضایت‌نامه این بازیکن را از طریق یک صرافی در امارات انجام داده اند و اگر مشکلی به وجود نیاید این مهاجم برزیلی هفته آینده به ایران خواهد آمد تا در تست پزشکی و سپس تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

به این ترتیب یکی دیگر از خواسته های اصلی یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات هم انجام شد. حالا باید منتظر ماند و دید این مهاجم برزیلی چه عملکردی در پرسپولیس خواهد داشت.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir