در صورت عدم رعایت سقف قرارداد از سوی باشگاه‌های لیگ برتری و محرز شدن این موضوع، بازیکن و مربی یک‌سال از حضور در لیگ برتر محروم می‌شوند.

فارس: سقف قرارداد 350 میلیون تومانی به بحث داغ در فوتبال ما تبدیل شده است. این موضوع طرفداران، موافقان و مخالفان خاص خودش را دارد اما همچنان فدراسیون فوتبال مصر است که این کار را انجام دهد.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال که امروز با برنامه 90 در 90 جام جم سیما صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که برخی از بازیکنان لیگ برتر پیشنهادات بیشتری از سقف قراردادی که شما در نظر گرفته‌اید، دارند گفت: «پیشنهاد داشتن با قرارداد بستن یکی نیست. ما سال گذشته دو سه هفته پس از فصل نقل و انتقالات این موضوع را اعلام کردیم که مدیران در آن زمان اعلام کردند نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. با این حال باز هم بر اساس آئین نامه جدید با برخی از باشگاه‌های متخلف برخورد کردیم.»

وی با بیان اینکه مبلغی که در سازمان لیگ ثبت می‌شود برای ما مهم است ادامه داد: «امسال 2 هفته هم زودتر این موضوع را اعلام کردیم تا دیگر جای بهانه نداشته باشند. مطمئن باشید این موضوع را دقیقا بررسی می‌کنیم و هیچ تعارفی نداریم و اگر کسی تخلف کند، برخورد خواهیم کرد. جریمه بازیکن و مربی متخلف محرومیت یک سال و جریمه باشگاه متخلف عدم مجوز برای جذب بازیکن جانشین است. ضمن اینکه باشگاهی که تخلف کرده باید پول اضافی را پس دهد.»

وی در مورد اینکه آیا شما معتقدید که بازیکنی مثل جان‌واریو با 350 میلیون تومان راهی سپاهان شده است گفت: «این مبلغ در سازمان لیگ به ثبت رسیده است. سال گذشته از سازمان بازرسی خواستیم در این مورد کنترل بیشتری داشته باشد اما امسال خودمان با محرومیت‌هایی که گفتم وارد عمل شدیم و هر اندازه بیشتر از سقف قرارداد برای ما محرز شود که بازیکن یا مربی پول گرفته، بیشتر جریمه خواهد شد.»

 
 
سایر مطالب:
 پورتو قهرمان لیگ اروپا شد  
انتقاد تند مدیرروستا از قلعه‌نویی: کسی که می‌گوید جلالی مرد است، خودش هم باید مردانگی نشان می‌داد
بیانیه تند باشگاه پاس در مورد اتفاقات هفته آخر لیگ برتر/بازی کثیف سیخی چند؟
پشت پرده حمایت بن همام از ایران به روایت کفاشیان/ با عرب ها دعوای شان شده و خوش به حال ما!
آخرین تلاش ها برای خارج کردن ناصر حجازی از «کما» / معجزه دعاهای تان شاید کارساز شود
 
 
گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:farsnews.com