بعید است که دنیزلی به بشیکتاش بیاید چرا که او علاقه‌ای به حضور در اتمسفر فوتبال ترکیه ندارد و البته دستمزد بالایی هم می‌‌خواهد.

گل:پس از انتشار اخبار مختلف در مورد شایعه آینده مصطفی دنیزلی محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای نسبتا تند تاکید کرد که این سرمربی ترک در فصل آینده کنار پرسپولیس خواهد بود.
رویانیان که بازیکنان تیمش را مسبب نتایج ضعیف قرمزپوشان می‌داند ضمن تکذیب مذاکره با ابراهیم‌زاده و دایی از بازگشت دنیزلی خبر داد. او می‌گوید: «دوشنبه دنیزلی به ایران می‌آید چون با دنیزلی تا پایان فصل ‌آینده قرارداد داریم.»
در این شرایط باشگاه بشیکتاش هنوز هیچ اعلام نظر رسمی برای استخدام دنیزلی نداشته است. امروز مدیر این باشگاه اعلام کرد هواداران فعلا باید برای انتخاب سرمربی صبر کنند چیزی که مشخص است ریکو و رانگ نیک از جمع بخت‌داران حذف شده‌اند.
در عین حال رأفت ایلماز خبرنگار سایت گل در ترکیه می‌گوید: «بعید است که دنیزلی به بشیکتاش بیاید چرا که او علاقه‌ای به حضور در اتمسفر فوتبال ترکیه ندارد و البته دستمزد بالایی هم می‌‌خواهد. دنیزلی دیگر حوصله فشار و استرس بالا را ندارد و من اطمینان دارم که او در فوتبال ایران به کار خود ادامه خواهد داد.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com

مطالب داغ ورزشی:
گفتگوی متفاوت با فریدون زندی/از دروغ بدم می آید !
میثاق، بدترین بازیکن فصل شد
حمایت چند بازیکن استقلال از کاپیتان سابق؛ مجیدی به خاطر پول از تیم نرفته
سعید محمدپور قهرمان وزنه برداری جوانان جهان شد
احتمال مربیگری دایی در تیم ملی سوریه