ستاره پرتغالی رئال مادرید در شبکه های اجتماعی با تکیه بر تعهدش به رئال، خیال هواداران را آسوده کرد.

گل: کریستیانو رونالدو، بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی پرتغال به شهر مادرید، در جلسه تمرینی روز چهارشنبه رئال شرکت کرد. او اولین نفری بود که وارد شهرک ورزشی رئال شد و دو ساعت قبل از آغاز جلسه تمرینی، وارد این مجموعه گردید. البته دلیل این زود آمدن مشخص بود. دیدار با مورینیو و صحبت با او برسر مشکل ناراحتی اش که ده روز پیش و با اتمام بازی گرانادا آن را ابراز کرده بود.


تنها چند ساعت بعد و در عصر روز چهارشنبه بود که رونالدو پیغام جدیدی را در شبکه های اجتماعی برای هواداران رئال گذاشت و از بازگشتش به رئال خبر داد. این در حالی است که صحبت های او در روز 2 سپتامبر و بعد از بازی با گرانادا هواداران رئال را نگران کرده بود ولی او حالا به دوستداران رئال دلگرمی داد.


رونالدو در فیس بوکش این پیغام را نوشت: «دو بازی و شش امتیاز؛ ماموریت انجام شد. ما سه شنبه شب توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی راستش را بخواهید، آذربایجان خیلی کار را پیچیده کرده بود. در هر صورت نتیجه نهایی هر دوی بازی ها خیلی مثبت بود و الان زمان بازگشت به تیم باشگاهی و متمرکز کردن فکر و ذکر برروی باشگاهم است.»


در ادامه پیغام رونالدو می خوانیم: «می خواهم بار دیگر یادآوری کنم که بدون آنکه وابسته به قراردادم باشم، تنها و تنها برروی برد در هر بازی و فتح هر جام ممکن تمرکز کرده ام و می دانم که تک تک این جام ها برای هم تیمی هایم و تمام مادریدی ها مهم است.»





گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:goal.com


مطالب داغ ورزشی:
پیامک تحریک‌آمیز به بازیکنان پرسپولیس!
عصبانیت امیر قلعه نویی از نکونام
دربی 3-0 به سود پرسپولیس خواهد شد؟
مصدومیت وحشتناک وین رونی+عکس
تصاویر/مراسم تقدیر از قهرمانان المپیک