انتقاد بوناچیچ از شجاعی
سرمربی کروات الشحانیه بعد از شکست برابر العربی به انتقاد از عملکرد مسعود شجاعی ستاره ایرانی تیمش پرداخت و گفت که این بازیکن بعد از بازگشت از جام ملت‌های آسیا دچار افت محسوسی شده است.

در یکی از دیدارهای حساس لیگ ستارگان قطر، العربی در ورزشگاه خانگی خود از الشحانیه پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر العربی به پایان رسید. این دیدار دربی ایرانی‌های قطر بود. در ترکیب الشحانیه مسعود شجاعی و مهرداد پولادی به میدان رفتند و در ترکیب العربی هم اشکان دژاگه بازی کرد. دژاگه بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست تک گل تیمش را هم به ثمر رساند اما نه شجاعی و نه پولادی نتوانستند در این دیدار نمایش خوبی داشته باشند و این را می‌توان از اظهارت بعد از بازی "لوکا بوناچیچ" هم فهمید.

"بوناچیچ" که در این فصل هدایت الشحانیه را برعهده دارد از عملکرد شجاعی در تیمش راضی نیست. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: شجاعی در 5 دیدار اخیر الشحانیه نتوانسته نمایش خوبی داشته باشد. او از زمانی که از جام ملت‌های آسیا برگشته افت محسوسی داشته است. ما از او انتظار بیشتری داریم و می‌خواهیم که بازی بهتری را در میدان به نمایش گذارد اما اینگونه نیست.

او ادامه داد: الشحانیه در این دیدار نه در کارهای دفاعی خوب ظاهر شد و نه در حمله. تلاش کردیم تا پس از گلی که در نیمه نخست دریافت کردیم به بازی برگردیم اما نتوانستیم. برای پیروزی به میدان رفته بودیم اما روند نتایج بد ما هنوز ادامه دارد. متاسفانه سناریو نتایج بد در این دیدار هم ادامه یافت. یک اشتباه در خط دفاعی انجام دادیم و این باعث شد تا یک گل دریافت کنیم و در نهایت هم بازی را واگذار کردیم. از عملکرد بازیکنان اصلا راضی نیستم. آنها نمایش بدی در این دیدار داشتند.

اما "کارینو" سرمربی العربی از پیروزی تیمش در این دیدار خوشحال است. این مربی اروگوئه‌ای در نشست خبری بعد از بازی گفت: این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتیم چرا که با این پیروزی روحیه بازیکنان بالا رفت و در دیدارهای آینده با قدرت بیشتری ظاهر خواهیم شد.

او ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته پیروزی بودیم. بازی آسانی پیش‌رو نداشتیم. پیروزی سختی را به دست آوردیم. در 20 دقیقه نخست نتوانستیم جریان بازی را در کنترل بگیریم اما بعد از نیم ساعت بهتر شدیم و توانستیم در دقایق پایانی نیمه نخست به گل برسیم. فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. به هر حال مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم. من از عملکرد خط حمله تیمم رضایت دارم و شایسته این سه امتیاز خانگی بودیم.

الشحانیه شرایط خوبی در لیگ ستارگان قطر ندارد و با قرار گرفتن در رده دوازدهم خطر سقوط را احساس می کند اما العربی وضعیت بهتری دارد و در جایگاه هشتم جدول رده بندی است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir