تنها ملی‌پوش والیبال که هیچ پاداشی نگرفت!
والیبالیست سابق تیم ملی از اینکه قبل و بعد لیگ جهانی، مورد بی‎مهری قرار گرفته، ابراز نارضایتی کرد.

سعید مصطفی‎وند درباره اینکه به حضور دوباره در تیم ملی فکر می‎کند یا نه؟ اظهار کرد: با شرایطی که می‎بینم، نه! چون برخی از بازیکنان شایسته لیگ به تیم ملی دعوت نشدند و شاید فقط مسائل فنی مطرح نباشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته که عضو تیم ملی بودم به‎گونه‎ای با بنده رفتار می‎شد که انگار "سربار" هستم، تصریح کرد: من با خواسته کادرفنی دعوت می‎شدم و در اردو بودم اما روز سفر به ایتالیا در مرحله نهایی لیگ جهانی سال 2014 گفتند مشکل ویزا دارم و نمی‎توانم تیم را همراهی کنم.

مصطفی‎وند با بیان اینکه چنین مشکلی در ورزش‎های گروهی بی‎سابقه است، افزود: با کمک آقای بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، دو ساعته ویزا گرفتم و بعد از چند روز به ایتالیا رفتم.

این والیبالیست لرستانی تصریح کرد: مگر چنین چیزی امکان دارد که روز سفر بگویند مشکل ویزا دارم؟ اگر این مشکل حل‎نشدنی بود چگونه در دو ساعت رفع شد؟ آیا مسئولان خودشان نمی‎توانستند مشکل را قبل از سفر رفع کنند؟

وی با بیان اینکه اگر قرار بود نباشم چرا دعوت می‎شدم، بیان کرد: در بحث پاداش‎ها نیز به تنها کسی که چیزی تعلق نگرفت، بنده بودم و انگار وجود خارجی نداشتم و عضو تیمی که چهارم جهان شد، نبودم.

مصطفی‎وند در پایان با ابراز نارضایتی از مسئولان لرستانی گفت: با تیم ملی چهارم جهان شدم اما یکی از مسئولان استانی حتی یک تماس تلفنی هم نگرفتند که البته به این‎گونه رفتارها عادت کرده‎ایم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir