حمایت فراکسیون ورزش مجلس از ابقای کی‌روش
نایب رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه اکثریت اعضای این فراکسیون از حضور کی‌روش در تیم ملی استقبال می‌کنند، گفت: بهتر است فدراسیون فوتبال در مورد کی‌روش تصمیم مستقلی بگیرد و تحت تأثیر فشارها نباشد.

رحیم زارع با بیان اینکه کی‌روش توانسته نتایج خوبی در تیم ملی فوتبال کسب کند، گفت: با توجه به وضعیت فوتبال کشور که برآیند آن را می‌توان در لیگ برتر دید، نباید انتظار بیش از این از کی‌روش داشت.

وی افزود: اکنون زمانی است که باید به ساماندهی و تقویت فوتبال به خصوص تیم‌های بزرگ فکر کرد اما تا زمانی که هرج و مرج و دخالت مدیران در فوتبال باشد اتفاقی نمی‌افتد.

این عضو فراکسیون ورزش عملکرد کی‌روش در کادرسازی و جوان سازی در تیم ملی فوتبال را مثبت دانست و گفت: به نظرم فدراسیون فوتبال موافق حضور کی‌روش در تیم ملی است اما فشارهای جانبی اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

زارع با تأکید بر اینکه این دخالت‌ها در شأن مدیران ارشد حوزه ورزش نیست، گفت: مدیران ورزش نباید در هر کاری دخالت کنند. بهتر است قبل از ورود به موضوعات تحقیقات لازم را انجام دهند و با طمأنینه و آرامش موضوعات را ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال باید تصمیم مستقلی درباره کی‌روش بگیرد، افزود: تاکنون تصمیمات اتخاذ شده حتی در سطح مدیران رده میانی نیز نبوده است. شاید بدان دلیل است که حوزه ورزش به خصوص فوتبال دچار هرج و مرج است.

نایب رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس در پایان با بیان اینکه وزارت ورزش مشورت پذیر نیست، گفت: ما همه دلسوز نظام هستیم. به طوری که در بودجه و قبل از جام جهانی نیز اعلام کردیم که اگر به بودجه بیشتر نیاز است ما آمادگی کمک به تیم ملی را داریم. اکنون زمانی است که رئیس جمهور باید تصمیمات بهتری را در حوزه ورزش اتخاذ کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir