گاف های اسفناک گزارشگران فوتبال
همین دوستان، همه ساله در مسابقه آقای گزارشگر در مورد گزارش‌های جوانانی قضاوت می‌کنند و از آنها ایراد می‌گیرند که یک سر و گردن از همین گزارشگران سیما بالاتر هستند.

گزارشگر فوتبال شدن کار آسانی نیست. اینکه هر کسی در حمام خانه آواز می‌خواند و فکر می‌کند که خواننده شده یا در اتاقش فریاد می‌کشد و تصور می‌کند گزارشگر شده، دوای درد جامعه ما نیست.

با این همه خیلی از آنهایی که در مسابقه آقای گزارشگر شرکت کردند، از داوران این مسابقه که خود بعضاً گزارشگر رسمی صدا و سیما هستند، استعدادهای بهتری بودند اما متأسفانه باید از سوی همان افرادی نقد می‌شدند که خودشان در گزارش‌های‌شان بیشترین سوتی‌ها را دارند.

طرف یکی از بازی‌های بارسلونا را گزارش می‌کند و وقتی در دقیقه 3+90 "لیونل مسی" گل می‌زند، می‌گوید او به خاطر خستگی زیاد از حال رفت. بنده خدا نمی‌داند "مسی" چرا این‌قدر خوشحالی می‌کرد و از چه بابت از حال رفت؛ چون "مسی" چهارصدمین گلش را در بارسلونا زده و طبعاً به یک افتخار بزرگ رسیده بود و بی‌گمان به خاطر دوندگی بیش از حد یا خستگی از حال نرفته بود.

در بازی بعدی که رئال‌مادرید به میدان رفته بود، "رونالدو" با پاس زیبای "چیچاریتو" گل رئال‌مادرید را به‌ ثمر رساند اما گزارشگر بازی گفت این "رونالدو" آنقدر خودخواه است که یک تشکر بابت آن پاس زیبا از هم‌تیمی‌‌اش نمی‌کند.

تصویر درست در همین لحظه کات شد، به چهره خندان "رونالدو" که داشت به دوربین‌ها نشان می‌داد باید از "چیچاریتو" تشکر کرد و او باعث و بانی اصلی این گل است اما دریغ از یک توضیح یا عذرخواهی ساده از سوی گزارشگر بازی! او فقط سکوت کرد و حرف نزد...

جالب است که همین دوستان، همه ساله در مسابقه آقای گزارشگر در مورد گزارش‌های جوانانی قضاوت می‌کنند و از آنها ایراد می‌گیرند که یک سر و گردن از همین گزارشگران سیما بالاتر هستند اما در گزارش‌های خود کلکسیونی از سوتی‌های سال را به مخاطبان ارائه می‌دهند!

تازه نمی‌خواهیم از سوتی‌های گل‌درشتی که این دوستان می‌دهند نمونه‌های اسفناک‌تری در اینجا بیاوریم. یکی از گزارشگران سیما که خودش سلطان سوتی است، در برنامه آقای گزارشگر، شرکت‌کنندگان را نصیحت می‌کرد که چنین و چنان کنند اما طفلک شاید خودش نداند که وقتی یکی از بازی‌های فوتبال را گزارش می‌کند، بینندگان حاضر هستند هر کاری کنند اما اعصاب‌شان از دست سوتی‌ها و حرف‌های عجیب و غریب او خراب نشود!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir