بانوی تکواندوکار مدالش را به حرم حضرت معصومه اهدا كرد + عكس
طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس قم، بانوی مازندرانی، مدال جهانی نقره خود، در رشته تکواندو را به حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا نمود.

در مراسمی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد، زهرا ابراهیمی، نایب قهرمان مسابقات جهانی تکواندو 2014 "هان مادانگ" کره جنوبی، مدال خود را به آن مضجع شریف اهدا نمود.

آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این مراسم ضمن تبیین جایگاه بانوی کرامت و نقش ایشان در حفظ و نشر آموزه های الهی، حضرت معصومه سلام الله علیها را الگویی جامع برای همگان، به ویژه دختران معرفی کرد.

وی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در حفظ ارزش های اخلاقی و انسانی خاطرنشان کرد: «در بسیاری از کشورها برای حضور در عرصه ورزش، بسیاری از ارزش ها را قربانی می کنند ولی جمهوری اسلامی ایران با توجه به تربیت درستی که نسبت به فرزندان خود دارد، توانسته اینها را هم در عرصه های بین المللی حفظ کرده و در کنار آن کرامت و عفاف و ارزش های انسانی را نیز حفظ کند.»

زهرا ابراهیمی نیز در این مراسم گفت: «باعث افتخار من است که مدال خود را به حرم بانوی کرامت، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اهدا می کنم و امید است این بانوی بزرگ اسلام این مدال بنده را بپذیرند.»

بانوی تکواندوکار مدالش را به حرم حضرت معصومه اهدا كردبانوی تکواندوکار مدالش را به حرم حضرت معصومه اهدا كرد



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir