پیام تبریک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای قهرمانی کشتی فرنگی ایران
وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیام‌هایی جداگانه، قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را به مردم و خانواده بزرگ کشتی تبریک گفتند.

در پیام وزارت ورزش و جوانان آمده است: قهرمانی ملی‌پوشان کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قطر نشان از آمادگی و توانمندی جوانان برومند کشورمان برای کسب بهترین عناوین در میادین مهم بین‌المللی ورزشی دارد.

وزارت ورزش و جوانان ضمن عرض تبریک به مناسبت کسب این عنوان به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ ورزش، برای اعضای تیم ملی کشتی فرنگی، مربیان و کادرفنی آرزوی سربلندی کرد.

در پیام تبریک کمیته ملی المپیک نیز آمده است: بار دیگر افتخارآفرینان ورزش ملی کشورمان در آوردگاه آسیایی بعد از ماه‌ها برنامه‌ریزی، تمرین و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند ضمن غلبه بر رقبای سرسخت قاره‌ای خود به عنوان نخست این مسابقات دست یابند. ضمن تبریک این قهرمانی ارزشمند به ملت عزیز که همواره دعای خیرشان بدرقه راه این قهرمانان بوده است و دولت محترم و مجلس شورای اسلامی که با حمایت‌های خود مایه دلگرمی جامعه ورزش بوده‌اند، به مجموعه موفق فدراسیون کشتی اعم از مدیریت، کادرفنی و قهرمانان آن تبریک می‌گوییم و امید داریم که شاهد افتخارآفرینی این عزیزان در رقابتهای کسب سهمیه المپیک و بازی های ریو 2016 باشیم. آفرین بر شما دلاورمردان ایران‌زمین که همواره مایه غرور ملی و خوشحالی مردم کشورتان بوده‌اید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir