مسی از گرفتن جایزه بهترین بازیکن کوپا آمریکا سر باز زد
لیونل مسی از پذیرفتن جایزه بهترین بازیکن رقابت‌های کوپا آمریکا سر باز زد.

'آلبی سلسته' در فینال رقابت های قهرمانی آمریکای جنوبی به مصاف شیلی رفت و پس از تساوی در وقت های قانونی و اضافه، در ضربه‌های پنالتی با نتیجه چهار بر یک مغلوب تیم ملی فوتبال شیلی، میزبان این رقابت ها شد.

لیونل مسی(Lionel Messi) که در این دوره از رقابت‌ها یک گل به ثمر رساند اما به عقیده بسیاری از کارشناسان نقش مهمی در رسیدن آرژانتین به فینال ایفا کرد. برگزار کنندگان این مسابقه ها که پس از فینال، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن این دوره برگزیده بودند، با تصمیم عجیبی از سوی مسی مواجه شدند. آنها که منتظر بودند کاپیتان آرژانتین برای دریافت جایزه‌اش روی سکو برود، در نهایت شگفتی دیدند که این بازیکن به سمت آنها نرفت و در نهایت هم اعلام کرد این جایزه را باید به بازیکن دیگری بدهند.

لیونل مسی پس از شکست در یک فینال دیگر به همراه آرژانتین، روزهای خوبی را سپری نمی کند. او دیگر دوست ندارد مدال نایب قهرمانی را دریافت کند و از گرفتن جایزه بهترین بازیکن تورنمنت نیز سر باز زد.

مسی حرکت مشابهی را در دیدار نخست کوپا آمریکا مقابل پاراگوئه انجام داد. در آن دیدار آرژانتین در نیمه نخست با دو گل از حریف پیش افتاد اما در نیمه دوم دو بار دروازه اش باز شد تا تساوی دو بر دو، نتیجه نهایی بازی باشد. مسی که از آن تساوی هم عصبانی شده بود، از دریافت جایزه‌اش که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود نیز سر باز زد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir