خداحافظی کاسیاس با رئال مادرید و طرفدارانش
ایکر کاسیاس در مصاحبه خود که به منظور خداحافظی با رئال مادرید و طرفدارانش انجام شد، به سوالات پاسخ نداد و تنها نوشته خود را خواند.

کاسیاس(Iker Casillas) پس از 25 سال و 16 فصل حضور در تیم اول رئال مادرید(Real Madrid) با انجام 725 بازی به دوران بازیگری خود در این باشگاه پایان داد. او 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان، 5 لیگا، 2 کوپا دل‌ری، یک جام باشگاه‌های جهان، 2 سوپرکاپ اروپا، یک جام بین قاره‌ای و چهار سوپرکاپ اسپانیا را با قوهای سپید به دست آورد.

کاپیتان کهکشانی‌ها با باشگاه خداحافظی کرد و در نشست خبری خود با چشمان پر از اشک نوشته خداحافظی خود را خواند. او به سختی گفت: ابتدا از همه کسانی که اینجا هستند و من را در این لحظه همراهی می‌کنند، قدردانی می‌کنم. به این ورزشگاه بزرگ آمده‌ام تا با شما خداحافظی کنم؛ به خصوص با مادریدی‌ها. از دیروز دیگر به این باشگاه تعلق ندارم. تصمیم من مبنی بر ترک باشگاه و رفتن به پورتو به خاطر احساسی است که از مدیر، 'لوپتگی' و تمام تیم به من انتقال داده شد و همچنین به دلیل ابراز علاقه و محبتی که از طرف مردم شاهد بودم؛ مردمی که فهمیدند مقصد من پرتغال است. این موضوع خیلی خوشحالم کرد تا حد توان ممکن برای پورتو(Porto) می‌جنگم تا آنها را ناامید نکنم.

او همچنین گفت: پس از 25 سال که از دروازه بهترین باشگاه دنیا حفاظت کردم، روز سخت خداحافظی با مجموعه‌ای که همه چیز را به من داده است، فرا رسید. انگار همین دیروز بود که کودک بودم و برای اولین بار پیراهن این تیم را بر تن کردم و به آرزوی خود رسیدم. در این مدت خندیدیم، گریستیم، بردیم، باختیم... این باشگاه من را ساخت و به رشد من کمک کرد. لحظات ویژه‌ای با تمام دوستانم داشتم و آنها جزئی از خانوده‌ام محسوب می‌شوند. بهترین دوستانم را ترک می‌کنم. از همه مربیانی که از کودکی داشتم، 'مسکیتا' که من را کشف کرد تا آخرین مربی خود آنچلوتی(Ancelotti)، تمام کسانی که به من خیلی چیزها یاد دادند، کادرفنی تیم و همه کسانی که به درک، یادگیری، تجربه و حرفه‌ای شدنم کمک کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از پدر و خانواده‌ام که به من کمک کردند و در نهایت همسر و فرزندم که همیشه در کنارم بودند، قدردانی می‌کنم.

کاسیا در پایان نوشته خود آورد: در آخرین جملات می‌خواهم به باشگاه بپردازم. از حمایت همیشگی آنها تشکر می‌کنم. به خاطر کمک به بردن هر جام بر بالای سر و حضورم در اینجا از آنها قدردانی می‌کنم. هرگز شما را هر کجا که باشم، فراموش نخواهم کرد و همیشه فریاد خواهم زد: زنده‌باد رئال مادرید! نمی‌خواهم بگویم خداحافظ چون که نقطه پایان خواهد بود. پس از گفتن این جمله کاسیاس برخاست و رفت و از سوی حضار تشویق شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir