ستاره‌های رئال به جدایی کاسیاس واکنش نشان دادند
ستاره‌های بزرگ رئال مادرید با نوشتن پیام‌هایی به ستایش از کاسیاس پرداختند و از او به عنوان اسطوره باشگاه رئال یاد کردند.

ایکر کاسیاس(Iker Casillas) اسطوره باشگاه رئال مادرید(Real Madrid) پس از 25 سال حضور در این تیم تصمیم به جدایی گرفت و پورتو(Porto) را به عنوان مقصد بعدی خود معرفی کرد. کاسیاس در بین بازیکنان رئال مادرید از محبوبیت زیادی برخوردار بود. ستاره‌های رئال به جدایی کاپیتان خود واکنش نشان دادند و در صفحات اجتماعی به ستایش از این دروازه‌بان پرداختند.

سرخیو راموس(Sergio Ramos) که در صورت جدا نشدن از رئال مادرید بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو خواهد بست این گونه به خداحافظی کاسیاس از رئال واکنش نشان داد: 10 سال در کنار ایکر بزرگ. ای کاپیتان بزرگ از تو تشکر می کنم.

په په(Pepe)

"برای تو ای رهبر بزرگ روزهای خوبی را در پرتغال آرزو می‌کنم. بودن در کنار تو افتخار بزرگی برای من بود. امیدوارم که آغوش پورتو برای تو باز باشد و در آنجا به خوبی از تو استقبال شود. اطمینان دارم که پورتو خانه تو خواهد شد.

گرت بیل(Gareth Bale)

" در این دو سال افتخار بازی کردن در کنار تو را داشتم. برای تو بهترین‌ها را آرزو می کنم دوست خوبم."

خسه(Jesé)

"تو اسطوره بزرگ باشگاه رئال مادرید هستی. جای خالی تو را حس خواهیم کرد. من به خاطر همه خوبی‌های که در حق من داشتی بسیار از تو تشکر می‌کنم. بودن در کنار تو افتخار بزرگی برای من بود. خداحافظ ایکر بزرگ."

ایسکو(Isco)

"از تو برای همه آنچه تقدیم رئال کردی تشکر می کنم. از بازی کردن در کنار اسطوره باشگاه رئال مادرید به خود می بالم.

مارسلو(Marcelo)

" ایکر! برایم افتخار است که 8 سال را در کنار تو سپری کردم. آقای کاپیتان برای تو در هر جا که هستی آروزی موفقیت می‌کنم."

ایارامندی(Illarramendi)

" از بازی کردن در کنار تو آقای اسطوره به خود می‌بالم. سپاس برای همه چیز. سپاس از تو کاسیاس بزرگ"


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir