واکنش سرمربی تیم ملی اسپانیا به خداحافظی کاسیاس از رئال مادرید
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا به خداحافظی کاسیاس از رئال مادرید واکنش نشان داد و در پیامی به ستایش از این دروازه‌بان بزرگ پرداخت.

ایکر کاسیاس(Iker Casillas) اسطوره باشگاه رئال مادرید(Real Madrid) پس از 25 سال حضور در این تیم تصمیم به جدایی گرفت و با چشمان اشک بار کهکشانی‌ها را ترک کرد و راهی لیگ پرتغال شد تا پیراهن پورتو(Porto) را بر تن کند.

یکی از مربیانی که علاقه بسیار زیادی به کاسیاس داشت و هیچگاه اعتماد خود را به این دروازه‌بان بزرگ از دست نداد ویسنته دل بوسکه(Vicente del Bosque) سرمربی سابق رئال مادرید و کنونی اسپانیا است. این مربی باتجربه در یادداشتی که روزنامه مارکا(marca) آن را منتشر کرد این گونه به جدایی کاسیاس واکنش نشان داد: بدون شک ایکر جزو بزرگی از تاریخ باشگاه رئال مادرید است. او از دوران کودکی تا الان در رئال مادرید است. کاسیاس تجربه حضور در تیم‌های مختلف رده سنی رئال مادرید را داشت و بعد از 25 سال حضور در این تیم تصمیم به جدایی گرفت.

در ادامه این پیام دل بوسکه آمده است: "بدون شک حضور کاسیاس در درون دروازه رئال مادرید امنیت و آرامش خاصی به دروازه این تیم داده بود. با کاسیاس دیگر رئال مادرید نیاز به جذب دروازه‌بان‌های بزرگ نداشت و با خیال راحت به میدان می‌رفت. دروازه رئال مادرید در این همه سال به دستان مرد امینی سپرده شده بود. کاسیاس یک الگو برای همه بود. او یکی از نخبه‌های ورزش اسپانیا و اروپا است. او بازیکنی بود که با فوتبال زندگی کرد و همه وقت خود را صرف این رشته ورزشی کرد.

در پایان این یادداشت دل بوسکه آمده است: " کاسیاس بسیار متواضع بود. کسانی که اطراف او بودند به خوبی می‌دانستند که این دروازه‌بان تا چه اندازه متواضع است. با این حال باید بگویم که او بسیار بلند پرواز هم بود و دوست داشت که در هر جامی قهرمانی را به دست آورد."


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir