همیلتون را به دلیل نداشتن لباس رسمی به فینال ویمبلدون راه ندادند!
لوییز همیلتون قهرمان فرمول یک جهان به دلیل یک سوءتفاهم ساده درباره لباسش نتوانست به دیدن مسابقه فینال تنیس ویمبلدون ‏مردان 2015 برود.‏

لوییز همیلتون(Lewis Hamilton) که برای تماشای فینال تنیس ویمبلدون دعوتنامه ویژه‌ای دریافت کرده بود، به دلیل سوءتفاهمی درباره لباسش مجبور شد پشت درب بماند.

لوییز همیلتون با انتشار عکسی از بلیت 'رویال باکس' در اینستاگرام، علاقه خود را به تماشای این مسابقه نشان داده بود. او در این باره نوشت: "باعث افتخارم است که برای دیدن این مسابقه دعوت شدم." قهرمان جهان قرار بود در کنار بازیگران مشهور سینما ‏این مسابقه تنیس را تماشا کند اما او را به داخل ورزشگاه راه ندادند.

برای تماشای مسابقه فینال ویمبلدن علاوه بر در اختیار داشتن بلیط ویژه، مهمانان باید لباس رسمی به همراه کراوات و کفش داشته باشند اما همیلتون با لباس اسپرت به ورزشگاه مراجعه کرده بود.

یک سخنگو از طرف ویمبلدون تایید کرد لوییز همیلتون به محل مسابقه فدرر(Federer) و جوکوویچ(Djokovic) رسید ولی در آنجا نماند. او ادامه داد: ‏اگر بدون لباس، کروات و یا کفش رسمی به محل مسابقه بیاید دو انتخاب دارد یا محل مسابقه را ترک کند یا باید وسایل اضافی را تهیه ‏کند.‏


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir