تبریک کمیته المپیک به دوومیدانی
رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک اعلام کرد برای ورزشکاران دوومیدانی اردوی خارجی برگزار می شود.

اصغر رحیمی درباره برنامه کمیته المپیک برای ورزشکاران حاضر در المپیک اظهار کرد: کمیته ملی المپیک در راستای حضور موفق ورزشکاران در المپیک 2016 ریو، طرح حمایتی برای آنها در نظر گرفته است. طبق این طرح ورزشکاران به چند دسته تقسیم می شوند و بر اساس آن امکانات مورد نیار برایشان فراهم خواهد شد.

او در ادامه افزود: دسته اول این طرح ورزشکارانی هستند که شانس کسب مدال در المپیک را دارند. احسان حدادی ستاره تیم ملی دوومیدانی ایران که در المپیک لندن صاحب مدال نقره شد، در همین دسته قرار دارد. دسته دوم ورزشکارانی هستند که موفق به کسب سهمیه ورودی المپیک شده اند اما شانس چندانی برای کسب مدال ندارند.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکاران تیم ملی دوومیدانی که تا به امروز موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌اند، در همین دسته دوم قرار می گیرند. ما برای این ورزشکاران امکاناتی چون برپایی اردوی خارجی و آوردن مربیان خارجی را در نظر می گیریم.

او در پایان گفت: قطعا تمام این امکانات در اختیار ورزشکاران دوومیدانی قرار می گیرد تا ان شاالله حضوری موفق در المپیک ریو داشته باشند.

تبریک کمیته ملی المپیک برای کسب 4 سهمیه المپیک

کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقیت دوومیدانی کاران کشورمان در رقابت های بین المللی کازانف قزاقستان و کسب 4 سهمیه المپیک بازی های ریو 2016 را به مسئولان این فدراسیون،کادرفنی و ملی پوشان آن تبریک گفت.

تیم ملی دوومیدانی کشورمان در رقابت های کازانف قزاقستان موفق به کسب 4 سهمیه المپیک شد و تعداد سهمیه های المپیکی کشورمان را به عدد 6 رساند که به همین منظور کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود آورده است:

موفقیت نمایندگان دوومیدانی کشورمان در رقابت های کازانف قزاقستان و کسب 4سهمیه بازی های المپیک ریو بدون شک ناشی از برنامه ریزی و تلاش های دلسوزانه و خستگی ناپذیر مسئولان محترم این فدراسیون، کادرفنی و ملی پوشان آن بوده است که موجب مسرت مردم و مسئولان ورزش کشور عزیزمان شد و موج مثبتی از امیدواری در بین خانواده این رشته پایه پدید آورده است.

ضمن تبریک این موفقیت به مسئولان زحمتکش و پر تلاش فدراسیون، کادر فنی و افتخار آفرینان دوومیدانی، امید می رود تیم های ملی کشورمان در دیگر رشته ها و رقابت های کسب سهمیه المپیک بتوانند ضمن به نمایش گذاشتن توانمندی ورزش ایران در عرصه بین اللمللی و کسب سهمیه بازی های المپیک، حضور قدرتمندانه ای نیز در ریو 2016 داشته باشند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir