مورینیو از خانم دکتر تیمش انتقاد کرد + عکس
مورینیو بعد از نخستین ناکامی این فصل شاگردانش در لیگ برتر، از کادر پزشکی آبی های لندن انتقاد کرد.‏

چلسی(Chelsea) در اولین دیدارش در فصل جدید لیگ برتر، مقابل سوانزی(Swansea City) به تساوی 2-2 رضایت داد. در حالی که چلسی در نیمه دوم این دیدار با اخراج تیبو کورتوا(Thibaut Courtois) 10 نفره شده بود، 'اِوا کارنیرو' ‏پزشک چلسی، ادن هازارد(Eden Hazard) را برای مداوا از زمین خارج کرد و این باعث عصبانیت مورینیو(Mourinho) شد.

آقای خاص معتقد بود که ‏مشکل هازارد جدی نبود و می توانست به بازی ادامه بدهد. ‏او به خبرنگاران گفت: «از کادر پزشکی مان راضی نبودم زیرا حتی اگر به عنوان پزشک روی نیمکت حضور دارید، ‏باید بازی را درک کنید.‏»

وی افزود: «اگر برای کمک به یک بازیکن به زمین می روید، باید مطمئن باشید که بازیکن مشکل جدی دارد. من مطمئن بودم که ‏هازارد مشکل جدی ندارد. او ضربه خورده بود و خیلی خسته بود.‏ تیم پزشکی من، تیم را با 8 بازیکن روی ضد حمله و بعد ضربه آزاد تنها گذاشت. ما نگران بودیم زیرا بازیکن کافی ‏نداشتیم.»

 بعد از مشکلاتی که پپ گواردیولا(Pep Guardiola) در فصل گذشته با کادر پزشکی تیمش داشت و باعث جدایی دکتر 'مولر وولفارت' از بایرن(Bayern Munich) شد، به نظر می رسد حالا نوبت مورینیو است که با کادرفنی نسبتا باسابقه چلسی دچار مشکل شود.

عکس انتقاد مورینیو از خانم دکتر تیمشعکس انتقاد مورینیو از خانم دکتر تیمش



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir