افتتاح آکادمی والیبال فرهاد ظریف
فرهاد ظریف گفت: افتتاح آکادمی والیبال ایران باعث شکوفا شدن استعداد در بین جوانان و نوجوانان می‌شود.

فرهاد ظریف در حاشیه بازدید از آسایشگاه معلولین فتح‌المبین در جمع خبرنگاران بیان کرد: افتتاح این آکادمی باعث می‌شود که استعدادهای خوبی را در استان شناسایی کنیم، امیدوار هستم در آینده شاهد پیشرفت والیبال استان باشیم.

وی اضافه کرد :در حال حاضر حدود 150 والیبالیست در کلاس‌های این آکادمی جذب شده اند، امیدوار هستم بتوانیم استعدادیابی خوبی از این کلاس‌ها داشته باشیم.

ظریف اظهار کرد: این آکادمی با هدف استعدادیابی و گسترش والیبال در بین نوجوانان و جوانان و همچنین ارائه تجربیات مربیان به این جوانان و نوجوانان تاسیس شده است.

وی با قدردانی از همکاری خوب شهرداری مشهد برای اختصاص سالن‌های ورزشی، تصریح کرد: در حال حاضر سه سالن ورزشی در مشهد برای انجام تمرینات آکادمی در نظر گرفته شده است و در آینده در دیگر مناطق شهر مشهد نیز این سالن‌های اختصاص می‌یابد.

ظریف خاطر نشان کرد: هم‌اکنون پسران در قالب سه گروه و دختران در قالب دو گروه، آموزش‌های والیبال را در دو سطح مبتدی و پیشرفته فرا می‌گیرند. فرهاد ظریف بعد از اینکه نتوانست تیم ملی را در مسابقات جهانی همراهی کند در مرداد ماه امسال آکادمی والیبال را برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی افتتاح کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir