وزارت ورزش و کمیته المپیک درگذشت بیت‌الله عباسپور را تسلیت گفتند
بیت‌الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان که از یک بیماری نادر رنج می‌برد شامگاه سه‌شنبه درگذشت.

در پیام تسلیت وزارت ورزش و جوانان آمده است:

درگذشت بیت الله عباسپور قهرمان با اخلاق ورزش ایران را به عموم ورزشکاران، قهرمانان و به ویژه خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات در نزد پرودگار را خواستاریم. مرحوم عباسپور به همراه عناوین پر افتخار جهانی، آسیایی، بواسطه ویژگی های خوب اخلاقی و جوانمردی در یاد علاقمندان ورزش همیشه خواهد بود.

بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان که از یک بیماری نادر ( واسکولیت) رنج می برد و مدتها با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد شامگاه سه شنبه در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

در مدت بیماری مرحوم عباسپور، دکتر حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان به عیادت وی رفتند.

فدراسیون پرورش اندام و پزشکی - ورزشی نیز به دستور وزیر ورزش و جوانان و کمک و همراهی سازمان تامین اجتماعی تمام هزینه های درمانی مرحوم بیت الله عباسپور را برعهده داشتند.

همچنین کمیته ملی المپیک درگذشت بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام کشور را به خانواده محترم وی و جامعه ورزش کشور تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است: بار دیگر جامعه ورزش کشور با از دست دادن یکی از قهرمانان بنام خود که بارها و بارها در میادین بین المللی برای ورزش کشورمان افتخار آفرینی کرده است به سوگ نشست.

ضمن عرض تسلیت درگذشت قهرمان پرورش اندام کشورمان به خانواده محترم وی و جامعه ورزش کشور، برای این عزیز از دست رفته در درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگانش اجر جزیل و صبر جمیل آرزومند است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir