آنگلا مرکل در صف منتقدان گواردیولا
روزنامه موندو دیپورتیو اعلام کرد آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان هم به صف منتقدان گواردیولا اضافه شده است و به توانایی‌های این مربی اسپانیایی برای هدایت بایرن مونیخ شک دارد.

گواردیولا(Guardiola) روزهای خوبی را با بایرن مونیخ(Bayern Munich) پشت سر نمی‌گذارد. او هدایت تیمی را برعهده گرفت که سه‌گانه فوتبال اروپا و آلمان را به دست آورده بود. هواداران بایرن از گواردیولا انتظارات زیادی دارند. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، خواسته جدی هواداران بایرن از سرمربی اسپانیایی خود است اما گواردیولا تا الان این دو خواسته را برآورده نکرده است.

درست است بایرن مونیخ در دو سال حضور گواردیولا روی نیمکت این تیم به راحتی قهرمانی در رقابت‌های بوندسلیگا را به دست آورده است اما در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ضعیفی داشته است و این باعث شده تا بسیاری از او انتقاد کنند.

اوتمار هیتسفیلد(Ottmar Hitzfeld)، یوپ هاینکس(Jupp Heynckes) و لوتار ماتئوس(Lothar Matthäus) از اسطوره‌های بایرن هستند که به انتقاد از گواردیولا پرداخته و فلسفه او را متناسب با بایرن نمی دانند اما انتقاد از گواردیولا تنها به فوتبالیست‌ها ختم نمی‌شود.

روزنامه موندو دپورتیوو که نشریه‌ای نزدیک به بارسلونا(Barcelona) است در این زمینه نوشت که در سفر اخیر 'ماریانو راخو' رئیس مجلس اسپانیا به آلمان صحبت‌هایی با مرکل(Angela Dorothea Merkel) صدر اعظم آلمان درباره بایرن رد و بدل شد و به نظر می‌رسید مرکل در شایسته بودن گواردیولا برای نیمکت بایرن شک داشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir