پخش اشتباه سرود ملی روسیه در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان
مسئولان برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جهان سرود ملی کشور روسیه را اشتباه پخش کردند.

مسئول برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جهان روز سه‌شنبه هنگامی که 'رومن ولاسوف' به عنوان نخست قهرمان وزن 75 کیلوگرم روی سکو رفت، سرود ملی روسیه را به اشتباه پخش کردند.

سرودی که در ورزشگاه پخش شد، سرود ملی روسیه بین سال‌های 1990 تا 2000 بوده است که قبل از رئیس جمهور شدن ولادیمیر پوتین(Vladimir Putin) استفاده می‌شد.

ولاسوف که در سال 2012 مدال طلای وزن 74 کیلوگرم را کسب کرده بود توانست در این رقابت ها نیز به قهرمانی دست یابد. او درباره این اتفاق گفت: من سریعا نفهمیدم که چه سرودی در حال پخش شدن است، اما زمانی که سرود به پایان رسید من به مسئولان برگزاری گفتم تا زمانی که سرود اصلی روسیه پخش نشود از جایم تکان نمی‌خورم. ما تمام تلاش خود را در طول سال انجام می‌دهیم که این لحظه را ببنیم.

مسئولان برگزاری مسابقات سریعا سرود را تغییر دادند، اما سرود اصلی نیز با کیفیت خوبی پخش نشد. این اتفاق در حالی بود که روز گذشته رییس فدراسیون کشتی روسیه، نتوانست ویزای ورود به آمریکا را بگیرد.

'مامیاشویلی' از این اقدام سفارت آمریکا اظهار ناامیدی کرد، زیرا خود او به عنوان نایب رییس اتحادیه کشتی از این میزبانی حمایت کرده بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir