زمان خداحافظی فیلیپ لام مشخص شد
فیلیپ لام زمان خداحافظی خود از فوتبال را تعیین کرد. او قصد دارد در تابستان 2018 برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.

فیلیپ لام(Philipp Lahm) 439 بار پیراهن بایرن مونیخ(Bayern Munich) را بر تن کرده و نکته جالب این که هیچگاه با کارت قرمز داور از بازی اخراج نشده است. لام در بین هواداران بایرن از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و پپ گواردیولا(Pep Guardiola) او را باهوش‌ترین بازیکنی می‌داند که تاکنون با او کار کرده است. لام در حال حاضر 34 سال سن دارد و به دوران بازنشستگی خود نزدیک شده است. او در گفت‌وگویی که با روزنامه اشپورت‌بیلد آلمان داشت، زمان خداحافظی خود را مشخص کرد.

او گفت: برای من همه چیز روشن است. در تابستان 2018 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد. این زمان بهترین وقت برای خداحافظی من است.

لام در جام جهانی 2014 برزیل موفق شد جام قهرمانی را با ژرمن‌ها بالای سر ببرد و بعد از این قهرمانی بود که از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. او 111 بار پیراهن تیم ملی فوتبال آلمان را بر تن کرد و ترجیح داد که در اوج از بازی‌های ملی کنار برود. لام در بایرن مونیخ بازیکنی کلیدی به شمار می آید و پپ گواردیولا در پست‌های مختلفی از کاپیتان خود استفاده می‌کند.

کارل هاینس رومنیگه(Karl-Heinz Rummenigge) رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به لام قول داده است که بعد از خداحافظی از فوتبال پستی کلیدی را در بایرن به او خواهد داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir