تمسخر کریستیانو رونالدو توسط فدراسیون فوتبال سن‌مارینو
فدراسیون فوتبال سن‌مارینو ناکامی اخیر کریستیانو رونالدو در گلزنی را به باد تمسخر گرفت.

تیم ملی فوتبال سن‌مارینو یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا به شمار می‌آید. این کشور اروپایی تنها 30 هزار نفر جمعیت دارد و طبیعی است که فوتبال قدرتمندی نداشته باشد. سن‌مارینو در 34 بازی اخیر خود در خارج از خانه بازنده بوده و در تاریخ خود تنها توانسته است که پنج گل به ثمر برساند.

تیم ملی فوتبال سن‌مارینو در دیدار برابر لیتوانی با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. آنچه برای این تیم بسیار مهم بود گلزنی در این دیدار بود. بازیکنان سن‌مارینو که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بودند، موفق شدند که گل تساوی را به ثمر برسانند. بازیکنان و کادرفنی سن مارینو از زدن گل تساوی در خانه حریف خوشحالی بی‌نظیری را انجام دادند. البته لیتوانی در ادامه گل پیروزی را به ثمر رساند و با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود پایان داد.

فدراسیون فوتبال سن‌مارینو که از گلزنی در دیدار برابر لیتوانی بسیار خوشحال بود در حرکت جالب به تمسخر کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) ستاره پرتغالی رئال مادرید(Real Madrid) پرداخت و نوشت: سن مارینو در ماه سپتامبر موفق به گلزنی شد اما کریستیانو رونالدو هنوز نتوانسته است گلی به ثمر برساند!

ستاره رئال مادرید و تیم ملی فوتبال پرتغال در شرایط خوبی قرار ندارد. او در دو بازی آغازین رئال مادرید در لالیگا موفق به گلزنی نشده است و نتوانسته برای تیم ملی پرتغال هم بازی‌های خوبی را در انتخابی یورو 2016 به نمایش بگذارد و همین باعث شده تا انتقادها از او زیاد شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir