پیروزی ام صلال برابر الخور در حضور تیموریان
ام صلال در حالی که آندرانیک تیموریان را 82 دقیقه در ترکیب داشت پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و موفق شد با دو گل برابر میزبانش الخور به پیروزی برسد.

فصل جدید لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار آغاز شد. الریان(Al Rayyan) که در ورزشگاه خانگی خود از السیلیه(Al-Sailiya) پذیرایی کرد موفق شد با چهار گل به پیروزی برسد تا گام نخست را محکم بردارد.

در دیگر دیدار برگزار شده ام صلال(Umm Salal) که آندارنیک تیموریان را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی الخور(Al Khor) به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا سه امتیاز حساس خارج خانه را به دست آورد.

تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از ابتدا در ترکیب ام صلال به میدان رفت اما روی هیچکدام از دو گل تاثیر گذار نبود. او در دقیقه 82 جای خود را به 'ذیاب حسن' دارد.

در ادامه هفته نخست لیگ ستارگان قطر شنبه دو دیدار برگزار می شود که در حساس ترین بازی العربی(Al-Arabi) که اشکان دژاگه را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود از الوکره(Al-Wakrah) پذیرایی می کند. هدایت العربی را جیان فرانکو زولا(Gianfranco Zola) ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و چلسی(Chelsea) برعهده دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir