اتحاد کشور امارات برابر نفت ایران
باشگاه الأهلی امارات از هواداران خود خواست تا در دیدار برابر نفت در ورزشگاه حاضر شوند و از تیم محبوب خود حمایت کنند.

دو تیم الأهلی امارات(Al-Ahli Dubai) و نفت تهران در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه در امارات به مصاف هم می روند. این دیدار در حالی برگزار می شود که نماینده امارات موفق شد در دیدار رفت با یک گل برابر میزبان خود به پیروزی برسد.

باشگاه الأهلی از هواداران خود خواسته است تا در این دیدار تیم خود را تنها نگذارند و ورزشگاه را پر کنند. سران این باشگاه اماراتی با شعار 'کشور متحد است' هواداران خود را به حضور در ورزشگاه فراخواند.

احمد خلیفه مدیر اجرایی باشگاه الأهلی گفت: دیدار الأهلی دیدار همه اماراتی‌ها و سربلندی این تیم سربلندی همه امارات است. همه در این ماموریت شریک هستند. همه کشور متحد است شعار ما برای این دیدار است. الأهلی زیر پرچم امارات بازی می کند. لذا از همه اماراتی‌ها درخواست کمک می کنیم. از حاضران در ورزشگاه می خواهیم که برای تشویق کردن بازیکنان سرود ملی کشور را بخوانند.

او ادامه داد: دیدار برابر نفت تهران دو نیمه دارد. نیمه نخست را در تهران با موفقیت پشت سرگذاشتیم و الان نوبت به نیمه دوم است. بر این باور هستم که پیروزی در امارات کار هواداران است. آنها باید در این دیدار حاضر شوند تا زمینه را برای پیروزی مهیا کنند. اگر هواداران در این دیدار حاضر شوند و به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند ما هم مشکلی در پیروز شدن نداریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir