سرمربی الاهلی: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم
سرمربی الاهلی امارات که از صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا خوشحال بود، به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

الأهلی امارات(Al-Ahli Dubai) با پیروزی دو بر یک برابر نفت تهران در دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به جمع چهار تیم راه یافت. اولاریو کوزمین(Cosmin Olăroiu) سرمربی الأهلی در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از بازی به بازیکنان گفتم که آنها نماینده کشور امارات هستند و باید با این طرز تفکر وارد میدان شوند. به آنها گفتم که باید باعث افتخار کشور خود شوند و این‌گونه هم شد. چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به نیمه نهایی راه یابیم.

او ادامه داد: پیش از این هم گفتم که بازی کردن برابر نمایندگان ایران همواره سخت است. تیم نفت بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق به گلزنی هم شد. نفت تهران در همان ابتدای بازی می‌توانست روی اشتباه ما به گل برسد اما بعد از آن کنترل بازی را به دست گرفتیم و دو گل هم به ثمر رساندیم. با وجود آنکه دو گل زده بودیم اما ترس زیادی داشتم چرا که می‌ترسیدم که بلای جام حذفی دوباره سرمان بیاید.

سرمربی الأهلی امارات در ادامه سخنان خود گفت: بازی خوبی را برابر نماینده ایران به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. تنها روی یک صحنه اشتباه کردیم که آن هم به گل منتهی شد. بسیار خوشحالم که توانستیم به دور بعد راه یابیم. امیدوارم که در دیدارهای آینده هم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

این مربی باتجربه درباره رویارویی با الهلال(Al-Hilal) در نیمه نهایی، گفت: الهلال بهترین تیم آسیا است به همین خاطر بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت. به بازیکنان گفتم که برای پیروز شدن برابر الهلال باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند و با تمرکز بسیار بالایی بازی کنند. برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش زیادی کرده ایم. در شرایط خاصی قرار داریم. نباید مسیر طی شده را ترک کنیم بلکه باید به راه خود ادامه دهیم و ماموریت خود را تا پایان به خوبی انجام دهیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir