مخالفت هواداران اسراییلی با کمک به پناهندگان سوری + عکس
هواداران باشگاه مکابی تل‌آویو، با حمل بنرها و دست‌نوشته‌هایی، مخالفت خود را با کمک این باشگاه به پناهندگان سوری اعلام کردند!

در حالی که تمام کشورهای اروپایی، موجی حمایتی از پناهندگان راه انداخته‌اند و مردم عادی و هواداران فوتبال در این کشورها در استادیوم ها حمایت خود را از پناهندگان سوری اعلام کرده‌اند، هواداران مکابی موجی مخالف راه‌انداخته اند و از این اقدام رنحیده‌اند!

ماجرا از این قرار است در حالی که در تمام اروپا شعار «خوش آمد به پناهندگان» در استادیوم‌ها حمل می شود و باشگاه های بوندسلیگا هم سرآمد این کار بوده‌اند، در یکی از دیدارهای تیم مکابی رژیم صهیونیستی(Maccabi Tel Aviv)، هوادارن شعار «خوش نیامدید! پناهندگان» را در استادیوم نصب کرده‌اند!

یوفا قرار است بخشی از درآمد هفته اول بلیط فروشی در لیگ قهرمانان را، صرف مخارج پناهندگان کند. در عکس زیر می‌توانید بنری که این شعار بر آن درج شده بود را ببینید.

مخالفت هواداران اسراییلی با کمک به پناهندگان سوریمخالفت هواداران اسراییلی با کمک به پناهندگان سوری

این اقدام خشم بخشی از هواداران این تیم در فضای مجازی را به همراه داشته است. بسیاری از آن ها هم با این اقدام موافق بوده‌اند و می‌گفتنند اگر کمکی قرار است بشود، باید به فقرای سرزمین خودمان بشود، به خصوص حالا که در آستانه سال نو یهودی هستیم.

یوفا از هر بلیط، یک یورو به پناهندگان کمک می‌کند. شروع کننده این کمپین، باشگاه پورتو پرتغال(Porto) بود که با صدور بیانیه‌ای، از یوفا درخواست کرد بخشی از درآمد هفته اول لیگ قهرمانان را به پناهندگان اختصاص بدهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir