دلیل جدایی فرگوسن از منچستریونایتد فاش شد
الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد گفته دلیل جدایی اش از این تیم پس از 26 سال، درگذشت خواهر دوقلو همسرش بوده است.

الکس فرگوسن که در مدت زمان حضورش در الدترافورد و هدایت شیاطین سرخ، 38 عنوان قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورده بود، در مصاجبه با تلگراف(telegraph) گفت: اگر این اتفاق رخ نداده بود، بدون شک همچنان مربیگری را ادامه می دادم. یک شب در زمان تماشای تلویزیون، متوجه شدم 'کتی' همسرم، به سقف خیره شده است. او پس از مرگ خواهرش، کاملا احساس تنهایی می کرد. می دانید، آنها دوقلو بودند. وقتی به او گفتم قصد دارم بازنشسته بشوم، هیچ اعتراضی نکرد. می دانستم که دوست دارد من این کار را انجام بدهم.

پس از رفتن فرگوسن، دیوید مویس(David Moyes) جانشین او شد اما این مربی تنها 10 ماه در الدترافورد دوام آورد و بدترین نتایج تاریخ منچستر را رقم زد. پس از این اتفاق عده ای بر این باور بودند، ستاره های تیمی که مویس در اختیار داشت، همگی رو به افول بودند و این دلیل اصلی ناکامی مویس در یونایتد بوده است. اما فرگوسن با رد این ادعا، گفت: حتی زمانی که جدایی من قطعی شده بود، ما تلاش کردیم همه کارها به خوبی پیش برود و بازیکنان تازه واردی به خدمت بگیریم.

اتوبوس منچستریونایتد(Manchester United) همچنان رو به جلو پیش می رفت و ما از هیچ کوششی فروگذاری نکردیم. همه ما به این تیم و مسیری که در آن قرار داشتیم، امیدوار بودیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir