پیام تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت حجاج ایرانی
به دنبال فاجعه دلخراش درگذشت صدها نفر از حجاج بیت الله الحرام و تعداد زیادی از حجاج ایرانی، وزیر ورزش و جوانان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام صادر شده دکتر گودرزی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و اندوه وقوع حادثه‌ مصیبت بار جان باختن و مجروح شدن شماری از هموطنان عزیز و حجاج بیت‌الله الحرام را در سرزمین امن الهی به ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم. در این ایام که مصادف با موسم حج ابراهیمی است بدون تردید این حادثه دلخراش موجب تألم خاطر جامعه بزرگ ورزش، معاونان، روسای فدراسیون ها و مدیران کل ستادی و استانی گردیده است.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش از خداوند سبحان برای همه بازماندگان داغدار این حادثه ناگوار صبر و شکیبایی و برای مجروحان، شفای عاجل مسألت دارم.

*

همچنین کاروان اعزامی تنیس روی میز ایران به بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به تایلند به اتفاق سرپرست فدراسیون، ضمن ابراز همدردی با جان باختگان فاجعه مصیبت بار منا، با صدور پیامی کشته شدن جمعی از حجاج بیت‌الله الحرام از جمله هموطنان عزیزمان را تسلیت گفتند.

متن پیام ملی پوشان اعزامی به مسابقات آسیایی تایلند و احمد سعادتمند سرپرست تیم اعزامی به این شرح است: حادثه تأسف بار منا که موجب جان باختن و زخمی شدن صدها تن از میهمانان خانه خدا از کشورهای مختلف و زائرین ایرانی بیت الله حرام گردید، سخت موجب غم و اندوه خانواده‌های داغدار و تلخ کامی مسلمانان جهان در عید سعید قربان شد.

بدینوسیله ما فرزندان ایران اسلامی که در میدان دیگری از عرصه مبارزه در میدان ورزشی به نمایندگی از ملت همیشه سر افراز و غیور ایران حاضر شده ایم با اندوه خاص مصیبت وارده را به مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و با قلبی اندوهگین با نوار مشکی که بر سینه مان نصب خواهیم کرد، وارد عرصه رقابت با حریفان آسیایی خواهیم شد.

*

همچنین فدراسیون کشتی نیز در این باره پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

جامعه بزرگ کشتی کشور، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان حادثه تلخ و ناگوار رمی جمرات در صحرای منا و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان، علو درجات جان باختگان را از خداوند منان مسالت می نماید.

*

رییس فدراسیون وزنه برداری حادثه منا را به خانواده آسیب دیدگان این حادثه دردناک و مردم ایران تسلیت گفت. متن پیام تسلیت علی مرادی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه تلخ سرزمین منا موجبات اندوه تمام مسلمین جهان شد و عید مسلمانان را عزا کرد تا حاجیان با لباس احرام مظلومانه قربانی شوند. اینجانب به نمایندگی از جامعه وزنه برداری و ورزش کشور مصیبت وارده را به پیشگاه مقدس امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های داغدار این حادثه تلخ که شوک بزرگی برای ملت ایران بود تسلیت عرض کرده و برای عزیزان از دست رفته رحمت الهی را از درگاه خداوند منان خواستارم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir