بانوان قهرمان غریبانه به ایران برگشتند
بانوان قهرمان فوتسال ایران که غریبانه به جام ملت های آسیا رفته بودند، بعد از قهرمانی هم غریبانه به وطن برگشتند.

تیم ملی بانوان فوتسال ایران که چند روز پیش غریبانه و بی سر و صدا به جام ملت های آسیا رفته بود، با وجود قهرمانی در اولین دوره جام ملت ها، غریبانه به ایران برگشت!

نمی دانیم چه باید بگوییم غیر از این که این بانوان قهرمان را نه مثل آدم بدرقه کردیم و نه مثل آدم به استقبال شان رفتیم. بانوان فوتسال ایران غریبانه قهرمان شدند و مسئولان محترمی که حالا قرار است با قهرمانی آنها پز بدهند، حتی زحمت نکشیدند برای استقبال آنها به فرودگاه بروند!

دیشب تقریبا همزمان با خروج کاروان تیم ملی فوتبال ایران از فرودگاه به امارات برای برپایی اردوی آماده سازی شان، کاروان فوتسال بانوان ایران با نشان قهرمانی آسیا به ایران برگشت و در فرودگاه غیر از 3 مقام مسئول فدراسیون فوتبال که در کمیته فوتسال و روابط عمومی و نایب رییسی بانوان فعال هستند، هیچ کس به استقبال این قهرمانان نرفت.

مردان فوتبال ما از سال 1976 قهرمان جام ملت ها نشدند اما خانم های گل حالا صاحب نشان قهرمانی جام ملت های آسیا هستند. مبارک شان باشد، مدیونیم اگر ذره ای خودمان را در این قهرمانی سهیم بدانیم. برای این بانوان چه کردیم که حالا در موفقیت شان سهیم باشیم؟!


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir