برتری یاران هادی مقابل هنرمندان با کاپیتانی پسر هادی نوروزی
دیدار یادبود هادی نوروزی میان تیم‌های یاران نوروزی و هنرمندان در حالی برگزار شد که فرزند هادی نوروزی با پوشیدن پیراهن شماره 24 و بازوبند کاپیتانی در زمین مسابقه حضور داشت.

دیدار دوستانه تیم فوتبال یاران هادی و تیم هنرمندان که به یاد هادی نوروزی در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد در نهایت با نتیجه 6 بر 4 به سود تیم یاران هادی به پایان رسید.

برای تیم یاران هادی، هانی نوروزی (فرزند مهاجم فقید پرسپولیس) 2 بار که یکی از آن‌ها در دقیقه 24 و از روی نقطه پنالتی بود گلزنی کرد. دیگر گل‌های این تیم را کریم باقری، غلامرضا رضایی، اشپیتیم آرفی و محسن خلیلی به ثمر رساندند.

برای هنرمندان هم مهدی صالح‌پور (2 بار)، سعید بیگی و محمدرضا مهدوی گلزنی کردند. این دیدار در دو نیمه 35 دقیقه‌ای برگزار شد.

حاشیه ها:

* هانی، فرزند هادی نوروزی فقید در حالی که بازوبند کاپیتانی تیم یاران نوروزی را بر بازو بسته بود با پوشیدن پیراهن شماره 24 در زمین مسابقه حضور داشت. محمود خوردبین هم به ورزشگاه دستگردی آمد تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند.

* همسر سپهر حیدری به همراه همسر، خواهر و خانواده هادی نوروزی در جایگاه VIP ورزشگاه حضور داشتند.

* تعدادی از افسران یگان ویژه قبل از آغاز مسابقه مارش عزا نواختند.

* زمانی که بازیکنان دو تیم درون زمین در حال گرم کردن بودند همه آن‌ها پیراهن و شورت مشکی به تن داشتند و روی پیراهنشان عکس هادی نوروزی حک شده بود.

* حدود 100 هوادار به ورزشگاه دستگردی آمدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

* فرزند خردسال علیرضا محمد هم در زمین مسابقه حضور داشت و پا به پای هانی بازی می‌کرد.

در تیم هنرمندان احمد طاهری، مرتضی کاظمی، سیدجواد هاشمی، محمدرضا مهدوی، پیروز قربانی، سعد بیگی، احمد کعبیان‌پور، اصغر همت، محمد نوازی، احمد مومن‌زاد، خشایار راد، حمید ثنایی به عنوان لیست اصلی بازیکنان اعلام شده است. همچنین حسین سلیمانی، محمد مختاری، حسام یاریار، ناتان قبادی، کامران نجف‌زاده،‌ حسین مهری و سیاوش خیرابی نیز یاران ذخیره این تیم بودند. پرویز مظلومی نیز سرمربیگری تیم هنرمندان را برعهده داشت.

* مهدی واعظی، کریم باقری، مهرداد میناوند، مهدی شیری، علیرضا محمد، عادل کلاه‌کج، رحمان رضایی، سپهر حیدری، محمد منصوری، محسن خلیلی، اشپیتیم آرفی(Shpejtim Arifi) و هانی نوروزی نیز در تیم یاران نوروزی حضور داشتند. رحمان احمدی، میثاق معمارزاده، ابراهیم شکوری، محمد عباس‌زاده، علیرضا نیکبخت واحدی، جواد نکونام و محمد نصرتی نیز یاران ذخیره تیم یاران نوروزی بودند. ابوالفضل جلالی سرمربی این تیم بود.

* از نکات جالب این بازی، این بود که تمام بازیکنان تیم یاران نوروزی و تیم هنرمندان با پیراهن شماره 24 در زمین حضور داشتند. همچنین قرار شده بود به خاطر اینکه جمع بازیکنان دو تیم 24 نفر (شماره هادی نوروزی) شود، هر دو تیم با 12 نفر در زمین مسابقه حضور داشته باشند.

* در دقیقه 24 بازی تماشاگران به یاد هادی نوروزی از جای خود برخاستند و کاپیتان فقید پرسپولیس را تشویق کردند. زمانی که در این دقیقه هانی نوروزی از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد، تمام بازیکنان و داوران درون زمین، کنار خط طولی تونلی برایش درست کردند و هانی نوروزی را مورد تشویق قرار دادند. هواداران هم هانی نوروزی را بسیار تشویق کردند.

* در بین دو نیمه مراسم مداحی و روضه خوانی در ورزشگاه برگزار شد.

* قبل از آغاز بازی لوح یادبود و همین طور تابلوفرشی که روی آن عکس هادی نوروزی حک شده بود، به خانواده و همسر این بازیکن اهدا شد.

* در دقیقه یک بازی زمانی که هانی نوروزی صاحب توپ شد بازیکنان تیم هنرمندان مقابل او ایستادگی نکردند و راه را برای او باز کردند تا به سمت دروازه حریف حرکت کند و به این ترتیب هانی نوروزی گل اول بازی را به ثمر رساند.

هانی نوروزی بعد از پاسکاری با محسن خلیلی و در تک به تک دروازه هنرمندان را باز کرد. هانی بعد از گل زدن به سبک پدر فقیدش با نمایش قلب به شادی پرداخت و از سوی هواداران تشویق شد.

* قضاوت این دیدار بر عهده حبیب‌الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir/ varzesh3.com