خداحافظی والتر ساموئل از دنیای فوتبال
والتر ساموئل خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

والتر ساموئل(Walter Samuel) بازیکن بازل(Basel) اعلام کرد قراردادش با این باشگاه سوییسی فسخ شده است. ساموئل دلیل فسخ قرارداد خود را خداحافظی از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات جسمانی عنوان کرد.

بازیکن سابق اینتر ایتالیا(Inter Milan) در این‌باره گفت: زمانی فرا می‌رسد که شما باید به ندای درونی‌تان گوش کنید. مشکل جسمانی دارم. برای من تصمیم آسانی نبود. نسبت به گذشته برای روی فرم بودن به زمان بیشتری نیاز دارم.

ساموئل 37 ساله در ادامه افزود: فوتبال بازی می‌کنم چون از آن لذت می‌برم. برای ریکاوری به زمان بیشتری نیاز پیدا کرده‌ام. جوان‌ترها یک روز بعد از بازی روی فرم می‌آیند اما من به دو یا سه روز نیاز دارم. همچنین آنها سریع‌تر هستند. هیچگاه نمی‌توانم مثل سابق شوم.

والتر که به «دیوار» معروف است، فوتبال حرفه‌ای‌اش را در 'نیوولدز اولدبویز' آرژانتین آغاز کرد. سپس به اروپا رفت و در رم ایتالیا(A.S. Roma) بازی کرد. پس از آن یک فصل را در رئال مادرید(Real Madrid) گذارند و دوباره به ایتالیا بازگشت و در اینتر، درخشان‌ترین دوران ورزشی‌اش را سپری کرد. او در طول دوران بازیگری‌، 22 جام گرفت و برای تیم ملی آرژانتین 55 بار به میدان رفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir