دانیال عبادی: خوشحالم که در استادیوم آزادی بازی کرده ام
دانیال عبادی گفت: «از آنجایی که من عاشق تیم‌ملی هستم و رنگ‌ها برایم اهمیتی ندارد، پیراهن هر دو تیم را پوشیدم تا ارادتم را به هر دو تیم نشان دهم.»

پس از سوت پایان دربی هنرمندان، دانیال عبادی به دلیل پوشیدن پیراهن دو تیم از سوی سرخابی‌ها تشویق شد و در حالی که زمین چمن را ترک می‌کرد، به سمت عادل فردوسی‌پور رفت.

خوش و بش عبادی با عادل شنیدنی بود و ستاره سینما اعلام کرد که از دوستداران برنامه 90 است: «اگر سرکار نباشم حتما 90 را می‌بینم و یکی از برنامه‌های مورد علاقه‌ من است. جدا از این ها اجرای شما هم خیلی جالب است و امیدوارم 90 همچنان ادامه داشته باشد.»

فردوسی‌پور ضمن خوش و بش با عبادی از او به خاطر توجهش به 90 تشکر کرد و پس از این بود که دانیال در کنار زمین چمن به گفتگو با دوربین‌ها پرداخت. عبادی در مورد پوشیدن پیراهن هر دو تیم چنین گفت: «من ورزشکار هستم ولی رشته من کاراته بوده و همان‌طور که می‌دانید چندین قهرمانی کشوری و خارجی دارم. اما همیشه فوتبال را دوست داشتم و حالا هم خوشحالم که در استادیوم آزادی بازی کرده‌ام. از آنجایی که من عاشق تیم‌ملی هستم و رنگ‌ها برایم اهمیتی ندارد، پیراهن هر دو تیم را پوشیدم تا ارادتم را به هر دو تیم نشان دهم.»

عبادی که برای اولین بار کفش استوک خریده بود و می‌پوشید، پس از حضورش در فروشگاه آدیداس‌ دایی با پیشنهاد جالبی روبه‌رو شد و در این مورد چنین توضیح داد: «من برای خرید کفش استوک به فروشگاه آقای دایی رفتم ولی ایشان نبودند و من هم کفشی را که می‌خواستم آنجا ندیدم. من علی دایی را دوست دارم و او برای من بسیار قابل احترام است. من فکر می‌کنم اگر یک برند خوب ورزشی بخواهد از یک چهره استفاده کند، علی دایی بهترین گزینه است تا این برند ورزشی را نشان دهد.»

عبادی که با شوخی و خنده صحبت‌هایش را می‌کرد، در مورد پیشنهاد برند ورزشی صحبت نکرد و ترجیح داد که در آینده و پس از قطعی شدن مذاکراتش در این مورد اظهارنظر کند.

او در مورد حضورش در استادیوم آزادی نیز چنین گفت: «این اولین باری بود که برای فوتبال به استادیوم می‌رفتم و این اتفاق برایم خیلی جالب بود. از شرایط ورزشگاه و جوی که دیدم کلی لذت بردم و احساس می‌کنم با این انرژی و هیجانی که هواداران می‌دهند، آدم کلی انرژی می‌گیرد. به هر حال من یک نیمه پیراهن استقلال را پوشید و یک نیمه پیراهن قرمز...»

عبادی در پایان گفت: «رفتن من به تیم قرمز باعث شد تا آنها 2 گل بزنند و بازی را ببرند که از این بابت خوشحال هستم. خوشحالی دیگر من به خاطر دربی است چون فکر می‌کنم با این تساوی نه دل قرمزها شکست و نه دل آبی‌ها!»


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir