پولاد کیمیایی: پدرم پرسپولیسی است و من هم استقلالی
پولاد کیمیایی گفت: انصافا پرسپولیس در دربی بهتر از استقلال بود.

پولاد کیمیایی اظهار داشت: دربی ۸۱ بازی خوبی بود و انصافا پرسپولیس بهتر از استقلال بازی کرد. استقلال گل قشنگی زد و حق پرسپولیس هم نبود که ببازد و می توانست بازی را ببرد.

وی افزود: در این بازی پرسپولیس بهتر بازی کرد و فرصت های خوبی هم داشت اما مهمتر از همه رعایت اخلاق بین بازیکنان بود و تنفر و خشونتی در میدان وجود نداشت. به نظر من روح هادی نوروزی در ورزشگاه بود و انگار هادی در زمین حضور داشت. استقلالی‌ها و پرسپولیسی ها در این بازی یاد هادی را گرامی داشتند و این اتفاق قشنگی بود. این بازی به من چسبید چرا که بدون اتفاق ناخوشایندی به پایان رسید.

کیمیایی ادامه داد: این دو تیم خصوصی نیستند و دولتی هستند و اختلاف سلیقه هست اما هر ۲ تیم احترام دارند و بازیکنان آنها در تیم ملی جایگاه بزرگی دارند و نباید مورد توهین قرار بگیرند چون به هر حال ما هموطن و دوست و مسلمان هستیم. حتی در دربی های بزرگ دنیا هم شاهد هستیم که بعد از بازی بازیکنان دو تیم با یکدیگر دست می دهند و تمام اتفاقات مسابقه را فراموش می کنند. به نظر من در مجموع بازی خوبی بود و نتیجه عادلانه ای رقم خورد و انشالله همه دربی‌ها به همین شکل باشد.

بازیگر سینمای ایران در پاسخ به این سوال که پدر شما پرسپولیسی است و خودتان استقلالی و آیا مشکلی بین شما پیش نمی‌آید؛ اظهار داشت: نه؛ چه مشکلی؟ پدر من پرسپولیسی است و فقط دوست دارد پرسپولیس دربی را ببرد و در بقیه بازی‌ها طرفدار استقلال است و دوست دارد پرسپولیس اول و استقلال دوم شود و بعد از پرسپولیس طرفدار استقلال است. من هم همین‌طوری هستم و بعد از استقلال، طرفدار پرسپولیس هستم یعنی به حریف نگاه تعصبی ندارم چون استقلال و پرسپولیس تیم های صاحب نام فوتبال ما هستند و نگاه مان در این قضیه باید فوتبالی و ملی باشد.

کیمیایی در پایان و در مورد اظهار نظر مظلومی مبنی بر اینکه ترکی بازی را برای پرسپولیسی ها درآورده است؛ گفت: علت حرف مظلومی این بود که فکر می کرد ترکی باید سر ۴ دقیقه ای که وقت اضافه اعلام کرده سوت پایان بازی را بزند اما قانون می‌گوید اگر در وقت اضافه وقتی تلف شود باید محاسبه شود و ترکی هم همین کار را کرد و حرف مظلومی را قبول ندارم. دربی مهم است و هر ثانیه اش اهمیت و ارزش دارد و اگر رحمتی دنبال وقت تلف کردن بوده کار ترکی درست است. به نظر من حق پرسپولیس بود ببرد و حقش بود که گل بزند و زد. قبل از بازی فکر نمی‌کردم پرسپولیس این‌قدر خوب باشد و این‌طوری بازی کند و فکر می‌کردم بازی را به استقلال آماده و صدرنشین ببازد اما انصافا پرسپولیس خوب بازی کرد و حقش برد بود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir