شکست یاران محمد نوری برابر الجیش
المسیمیر در ادامه روند ضعیف خود در فصل جاری لیگ ستارگان قطر با نتیجه پنج بر دو برابر الجیش تن به شکست داد.

به نقل از سیمرغ، هفته هشتم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار به پایان رسید. در دیدار نخست السیلیه(Al-Sailiya) در ورزشگاه خانگی خود از الأهلی(Al Ahli) پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

مجتبی جباری ستاره ایرانی الأهلی در این دیدار در فهرست 18 نفره تیمش قرار نگرفت اما پژمان منتظری از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و 90 دقیقه هم بازی کرد. او یک کارت زرد از داور بازی دریافت کرد.

در آخرین دیدار برگزار شده هم الجیش(El Jaish) در ورزشگاه خانگی خود از المسیمیر(Mesaimeer) پذیرایی کرد و کار راحتی برای پیروزی داشت تا جایکه توانست با نتیجه 5 بر دو به پیروزی برسد.

المسیمیر که محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در اختیار دارد تازه به لیگ ستارگان قطر صعود کرده و نتایج بسیار ضعیفی به دست آورده است تا جایکه از 8 بازی خود 7 شکست و تنها یک پیروزی به دست آورده و در قعر جدول رده بندی جای دارد.

محمد نوری در دیدار برابر الجیش هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد اما نتوانست مانع از این شکست سنگین شود.

در لیگ ستارگان قطر بعد از پایان هفته هشتم الریان(Al-Rayan) با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. الجیش با 20 امتیاز در جایگاه دوم است و السد(Al Sadd) هم با 18 امتیاز سوم است. از بین تیم های که بازیکن ایرانی در اختیار دارند العربی(Al-Arabi) بهترین نتیجه را به دست آورده و با 16 امتیاز در جایگاه چهارم است. اشکان دژاگه ستاره ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران برای العربی بازی می کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir