کارلوس توس بهترین بازیکن سال آرژانتین شد
کارلوس توس با پشت‌سر گذاشتن بازیکنانی چون لیون مسی، سرخیو آگوئرو و آنخل دی‌ماریا به عنوان بهترین بازیکن فوتبال آرژانتین در سال 2015 انتخاب شد.

در نظرسنجی روزنامه کلارین آرژانتین برای عنوان بهترین بازیکن سال 2015 این کشور، کارلوس توس(Carlos Tevez) به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. توس در حالی به عنوان بهترین بازیکن سال 2015 آرژانتین انتخاب شد که رقیب‌های بزرگی چون مسی(Lionel Messi)، آگوئرو(Sergio Agüero) و دی‌ماریا(Ángel Di María) داشت اما ستاره سابق یوونتوس(Juventus) با عملکرد بسیار خوبی که داشت، این عنوان را به دست آورد.

او فصل قبل توانست بازی‌های درخشانی برای یوونتوس به نمایش بگذارد و جام قهرمانی در رقابت‌های سری A و جام حذفی ایتالیا را به دست آورد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه یابد که البته برابر بارسلونا(Barcelona) تن به شکست سه بر یک داد. توس بعد از جدایی از یوونتوس به فوتبال آرژانتین برگشت و توانست در نخستین حضورش با پیراهن بوکاجونیورز(Boca Juniors)، قهرمانی با این تیم در لیگ آرژانتین را هم به دست آورد.

آپاچی فوتبال آرژانتین از اینکه به عنوان بهترین بازیکن این کشور انتخاب شده، بسیار خوشحال است. او در این زمینه گفت: از اینکه چنین افتخار بزرگی را به دست آوردم، بسیار خوشحالم. طبیعتا دلیل اصلی این موفقیت، خانواده‌ام است. برایم بسیار جالب است که در یک سال، قهرمانی در دو لیگ متفاوت را به دست آورم. از عملکردم بسیار راضی هستم.

توس در مدتی که برای یوونتوس بازی کرد، عملکرد درخشانی داشت و بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت. در حال حاضر یوونتوس در نبود این بازیکن آرژانتینی، در خط حمله به مشکل خورده است.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir