هادی ساعی و علیرضا دبیر در اردوی امیدها + عکس
سه عضو شورای شهر تهران و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در اردوی تیم فوتبال امید در دوبی حضور پیدا کردند.

حبیب کاشانی به همراه ابوالفضل قناعتی، هادی ساعی و علیرضا دبیر در اردوی آماده سازی تیم فوتبال امید که در دوبی برپا شده، حضور پیدا کردند. مدیر تیم فوتبال امید به همراه سه عضو شورای شهر تهران که روز گذشته وارد دوبی شدند، شب گذشته در ضیافت شامی که از سوی یکی از ایرانیان مقیم دوبی برای تیم امید ترتیب داده شده بود، شرکت کردند.

در این ضیافت شام، ابوالفضل قناعتی، هادی ساعی و علیرضا دبیر با اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم امید دیدار و گفت و گو کردند. در این مراسم برخورد گرم و صمیمی چهره های ورزشی شورا با بازیکنان تیم امید قابل توجه بود.

اعضای شورای شهر تهران ضمن اعلام حمایت همه جانبه خودشان و سایر اعضای شورا از تیم امید، برای موفقیت در رقابت‌های المپیک آرزوی موفقیت کردند. حبیب کاشانی که عصر دیروز (پنجشنبه) در باشگاه ایرانیان حضور پیدا کرده بود طی صحبتی که با محمد خاکپور سرمربی تیم امید داشت در جریان شرایط اردو و بازیکنان و برنامه های اردو قرار گرفت.

علاوه بر این سرمربی سابق تیم ملی با حضور در اردوی تیم امید با حبیب کاشانی دیدار و گفت و گو کرد. حشمت مهاجرانی صبح امروز در باشگاه ایرانیان دوبی حضور پیدا کرد و ضمن خوش آمدگویی، درباره شرایط تیم امید با حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید دیدار و گفت و گو کرد. در حاشیه این دیدار بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم امید نیز با مهاجرانی دیدار کردند.

سرمربی سابق تیم ملی در اولین روز حضور تیم امید در امارات نیز در باشگاه ایرانیان دوبی حضور پیدا کرده بود. مهاجرانی در پایان این دیدار اعلام کرد که برای تماشای دیدار تدارکاتی مقابل استرالیا نیز به باشگاه ایرانیان خواهد آمد.

عکس هادی ساعی و علیرضا دبیر در اردوی امیدهاعکس هادی ساعی و علیرضا دبیر در اردوی امیدها
حشمت مهاجرانی در اردوی امیدهاحشمت مهاجرانی در اردوی امیدها



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir