روایت گوینده ورزشگاه استادو فرانس از شب خونین پاریس
گوینده داخلی ورزشگاه استادو فرانس در گفت وگویی به صحبت در مورد شب تلخ پاریس پرداخت.

جمعه شب در پاریس یکی از تلخ‌ترین اتفاق‌های تاریخ به وقوع پیوست. در چند حمله تروریستی هماهنگ شده که داعش وظیفه آن را برعهده گرفته است، پاریس بیش از 500 کشته و زخمی به خود دید.

این حملات تروریستی در حالی در پاریس رخ داد که در ورزشگاه استادو فرانس، تیم ملی فوتبال فرانسه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال آلمان رفت و اگر هوشیاری نیروهای امنیتی فرانسه نبود، احتمال داشت فاجعه‌ای بزرگ در این ورزشگاه رخ دهد.

'وروی ماکس' گزارشگر داخلی ورزشگاه در گفت‌وگویی با روزنامه «لو اسپورت 10 فرانسه»، درباره آن شب تلخ سخن به میان آورد. او گفت: وقتی بازی در حال برگزاری بود، صدای انفجاری مهیبی را شنیدیم و همگی به وحشت افتادیم. نمی‌دانستیم خارج از ورزشگاه چه اتفاقی افتاده است. فقط به ما خبر رسید که چند انفجار تروریستی رخ داده و عده زیادی کشته شده‌اند.

او ادامه داد: نامه‌ای امضا شده از طرف رئیس جمهور به من رسید که در آن از من خواسته بود هواداران را آرام کنم و بعد از بازی به آنها بگویم ورزشگاه را به آرامی ترک کنند اما تماشاگران به سخنان من گوش نکردند و بلافاصله بعد از شنیدن سوت پایان بازی، به زمین ریختند. پیش از این به من آموزش داده شده بود در چنین مواقعی چگونه رفتار کنم اما آنقدر وحشت زده بودم که نمی‌دانستم باید چه کاری انجام دهم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir