رونمایی از کتاب تازه‎ الکس فرگوسن
مراسم رونمایی از کتاب تازه الکس فرگوسن با نام «رهبری» (درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد) برگزار شد.

کتاب تازه‎ الکس فرگوسن(Alex Ferguson) به فاصله‎ اندکی از چاپ بین‌المللی‌اش، با ترجمه شایان سادات در انتشارات میلکان در بازار کتاب ایران منتشر شده است. کتاب‎فروشی بوک‎لند، واقع در مجتمع پالادیوم، مراسم رونمایی از این کتاب را برگزار کرد.

در این مراسم، درباره این کتاب عرصه‎ مدیریت و برنامه‌ریزی و کشف استعداد، که توسط یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ، با همکاری 'مایکل مورتیز' کارآفرین مشهور سیلیکون ولی (ناحیه‎ مشهور فن‌آوری آمریکا) نوشته شده، با حاضران گفت‎وگو شد.

در معرفی کتاب «رهبری» عنوان شده است: کتاب «رهبری» ماجرای زندگی مردی است که توانسته از دل سختی‌ها، افتخار بیرون بکشد؛ مردی که زندگی برایش به‎مفهوم کار است و کار نیز به‎معنای خلاقیت و این هر دو را چنان به‎هم پیوند زده که تبدیل به یکی از خلاق‌ترین و ماندگارترین مردان روزگار خود شده است. این کتاب فقط درباره‎ فوتبال نیست؛ درباره‌ مدیریت زندگی و کار است. مدیریت آرزوها و برنامه‌ریزی برای آن‌ها تا قله‌ دستیابی. حکایت سرسختی مردی است که نظم بریتانیایی‌اش را با خلاقیت جوان‌گرایی در‎هم آمیخته تا به ما نشان دهد که هیچ کدام از این دو عنصر به‎تنهایی برای موفقیت کافی نیست و فقط با ترکیب دو عنصرِ نظم و خلاقیت می‌توان به راهی گام گذاشت تا همیشه در اوج باشی. این کتاب نه تنها کتاب راهنمایی برای اهالی فوتبال است بلکه برای هر خواننده‌ای که به خود و آرزوهایش ایمان دارد، خواندنی است؛ زندگی‌نامه‌ای که مدیریت را به ما می‌آموزد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir