واکنش نماینده تام الاختیار علی دایی به اظهارات سیاسی
نماینده تام الاختیار علی دایی گفت: نمی‌دانم حمیدرضا سیاسی در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس چه سمتی دارد که در مورد وضعیت مطالبات علی دایی مصاحبه می کند.

بهمن دهقان ادامه گفت: با توجه به نبود انضباط مالی در باشگاه پرسپولیس و ابهام موارد مختلف، ما از یک حق قانونی و طبیعی خود استفاده کرده و طی یک درخواست رسمی و کتبی از باشگاه پرسپولیس خواستیم صورت وضعیت مالی علی دایی را به ما ارائه بدهند تا بدانیم پرداخت ها چگونه بوده و چه مواردی انجام شده و چه مواردی مغفول مانده است.

وی در مورد اظهارات اخیر حمیدرضا سیاسی که اعلام کرده مطالبات دایی کامل پرداخت شده و فقط یک فقره چک بابت مالیات او بوده که نمی دانم وصول شده یا خیر تصریح کرد: من نمی دانم سیاسی اکنون در باشگاه پرسپولیس چه جایگاهی دارد که مصاحبه کرده؟ ما یک درخواست رسمی دادیم اما به جای باشگاه، حمیدرضا سیاسی پاسخ می‌دهد. جالب است که او نمی داند چکی که بقول خودش بابت مالیات علی آقا داده وصول شده یا برگشت خورده. کسی که از وضعیت حساب بانکی شخصی اش اطلاع ندارد چگونه از اسناد مالی پرسپولیس با خبر است؟

دهقان یادآور شد: من تعجب می کنم سیاسی گفته بعد از انتشار خبر پیگیری وضعیت مالی علی آقا، او با علی دایی تماس گرفته و دایی به وی گفته که فقط پیگیر مالیاتش است. از روزی که سیاسی از زندان آزاد شده هیچ تماسی با علی آقا نداشته و حتی قبل از آن هم ارتباط و مراوده‌ای بین آنها نبوده و احتمالا او با کسی دیگر صحبت کرده است.

وی افزود: نمی دانم چرا سیاسی می‌خواهد دوباره وارد مباحث فوتبالی شود. روزی که او از زندان آزاد شده بود با من تماس گرفت و مرا به دفترش دعوت کرد. آنجا حرف از عذاب وجدان زد و می‌گفت در زندان خیلی به گذشته فکر کرده و عذاب وجدان دارم. او تعریف کرد که فلان مسئول رده بالا به وی دستور داده برای برکناری علی دایی از پرسپولیس بهترین حربه این است که با پرداخت 100 میلیون سکوها را علیه دایی ملتهب کنند تا با سنگ و چوب و بطری دایی را فراری دهند! حتما یادش هست که تعریف می‌کرد که در زندان قرآن را از بر می‌خوانده و تازه فهمیده که قرآن را حفظ است.

همین حرف‌ها را به رویانیان هم زده بود و می‌گفت می خواهم در رسانه ها هم مصاحبه کنم و این واقعیت ها را بگویم. می‌توانید از سردار رویانیان بپرسید. من نمی‌دانم بعد از آن همه بقول خودش عذاب وجدان و توبه بابت ورود به فوتبال چگونه الان سخنگوی پرسپولیس شده است. اگر مطالباتی پرداخت شده قطعا در باشگاه اسنادش هست و ما هم غیر از اسناد و اطلاعات چیزی نخواسته ایم. این نوع ورود سیاسی به ماجرا این شائبه را ایجاد می کند که شایعاتی که می گویند هنوز وی پشت پرده باشگاه پرسپولیس همه کاره است صحت دارد. در هر حال لازم است تاکید کنم طرف مکاتبه ما باشگاه پرسپولیس بوده و نمی دانم چرا کسی که هیچ سمتی ندارد پاسخ می دهد؟ من حتی در مهرماه دو سال قبل یک مبلغی را به عنوان قرض الحسنه به پرسپولیس داده بودم که همه اسنادش وجود دارد و دادگاه هم رای داده. کسی حتی حرف آن را هم نمی‌زند و فقط علی آقای پروین آن زمان تشکر کرده بود.

دهقان در پایان در خصوص وضعیت نهایی این ماجرا گفت: ما یک روند قانونی را طی کرده‌ایم و ان‌شاالله باشگاه پرسپولیس هم قانونی جواب می دهد و اسناد و مدارک را ارائه می دهد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir