رای سه نامزد نهایی توپ طلای 2015 مشخص شد
مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال جهان به پایان رسید. اما یک سوال وجود دارد و آن اینکه سه نامزد نهایی به چه بازیکنانی رای دادند؟

لیونل مسی(Lionel Messi)، کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) و نیمار(Neymar) سه گزینه نهایی کسب توپ طلا در سال 2015 بودند و در نهایت این مسی بود که توانست به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود و توپ طلا را به دست آورد.

اما این سه بازیکن که محور رای گیری بهترین بازیکن سال در سال 2015 بودند خود به چه کسانی رای دادند؟

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا(Barcelona) هر سه رای خود را به هم تیمی های خود داد و نام خود او هم در بین آنها به چشم نمی‌آید. سه بازیکنی که مسی به ترتیب به آنها رای داده است عبارتند از: لوئیس سوارس(Luis Suárez)، نیمار و آندرس اینیستا(Andrés Iniesta).

نیمار دیگر ستاره بارسلونا هم به این سه بازیکن رای داد: لیونل مسی، لوئیس سوارس و ایوان راکتیچ(Ivan Rakitić). کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید(Real Madrid) این بار نام خود را انتخاب نکرد و سه بازیکن رئال مادرید را انتخاب کرد. او به ترتیب به کریم بنزما(Karim Benzema)، خامس رودریگز(James Rodríguez) و گرت بیل(Gareth Bale) رای داد.

نکته بسیار جالب اینکه رونالدو در بین سه رای خود نام گرت بیل را آورده است. این در حالی است که رسانه های اسپانیایی از رابطه سرد بین این دو بازیکن سخن به میان می آورند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir