تساوی یاران جباری با یاران ژاوی
تقابل یاران جباری با یاران ژاوی هرناندز در هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر برنده نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر با انجام دو دیدار آغاز شد. در دیدار نخست، الجیش(El Jaish) در ورزشگاه خانگی خود از الخریطیات(Al Kharaitiyat) پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد با 3 گل به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

اما در حساس‌ترین دیدار دو تیم السد(Al Sadd) و الأهلی(Al Ahli) به مصاف هم رفتند که این دیدار تقابل بین مجتبی جباری ستاره ایرانی الأهلی با ژاوی هرناندز(Xavi) کاپیتان سرشناس السد بود و در نهایت یاران جباری با وجود آنکه تا آخرین دقایق از حریف خود با یک گل جلو بودند اما در نهایت گل تساوی را دریافت کردند تا این بازی برنده‌ای نداشته باشد.

در این دیدار ابتدا 'مشعل عبدالله' از روی نقطه پنالتی برای الأهلی گلزنی کرد اما السد میزبان در دقایق پایانی موفق شد گل تساوی را توسط 'علی اسد' به ثمر برساند.

الأهلی با این تساوی 18 امتیازی شد و موقتا به رده دهم جدول رده‌بندی صعود کرد اما السد با 29 امتیاز در همان رده چهارم باقی ماند. مجتبی جباری ستاره ایرانی الأهلی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما در دقیقه 90 تعویض شد. پژمان منتظری دیگر بازیکن الأهلی هم در ترکیب اصلی به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir