شیخ سلمان قهرمانی فوتسال ایران را تبریک گفت
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی تیم فوتسال ایران را در آسیا تبریک گفت و به همین منظور پیامی را منتشر کرد.

ملی‌پوشان فوتسال ایران با پیروزی 2 بر یک در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل ازبکستان یازدهمین قهرمانی خود را در این مسابقه‌ها به دست آوردند تا نشان دهند همچنان برترین تیم قاره کهن هستند.

شیخ سلمان(Salman Bin Ibrahim Al-Khalifa) رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا که ممکن است جمعه این هفته به سمت ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برگزیده شود بعد از قهرمانی ایران در این دوره در پیامی ضمن تبریک این دستاورد گفت: می خواهم از صمیم قلب به ایران برای کسب این قهرمانی و نمایش بسیار خوبی که در این تورنمنت داشتند تبریک بگویم. همچنین باید به ازبکستانی ها هم تبریک بگویم که عملکرد خوبی در این رقابت ها داشتند. به همه تیم ها خصوصا اعضای تیم ملی ایران و نماینده هایی که از ایران در این رقابت ها بودند تبریک می گویم و البته به فدراسیون فوتبال ایران که این موفقیت را کسب کردند. خوشحالم که AFC اینقدر قدرتمند است که 5 نماینده در جام جهانی فوتسال دارد.

شیخ سلمان در ادامه گفت: تورنمنت به خوبی برگزار شد و همه چیز به خوبی پیش رفت و به همین خاطر باید به مسئولان ازبک تبریک بگویم که کمک کردند تا این دوره از رقابت ها به خوبی به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir