پیروزی السد در شب گلزنی پورعلی گنجی
حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با پیروزی السد برابر العربی به پایان رسید. در این دیدار پور علی گنجی و نکونام موفق به گلزنی شدند.

هفته بیستم لیگ ستارگان قطر با انجام یک دیدار به پایان رسید که در آن دو تیم السد(Al Sadd) و العربی(Al-Arabi) به مصاف هم رفتند و این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر یک السد به پایان رسید.

این دیدار در ورزشگاه خانگی السد برگزار شد و یکی دیگر از دربی های ایرانی های لیگ ستارگان قطر بود. در ترکیب السد مرتضی پور علی گنجی به میدان رفت و در ترکیب العربی هم جواد نکونام و اشکان دژاگه به میدان رفتند البته در ترکیب السد ژاوی هرناندز(Xavi) فوق ستاره سابق آبی اناری ها هم بازی کرد.

السد در این دیدار شروع بهتری داشت و در دقیقه 21 توسط 'مصعب محمد' به گل رسید. 10 دقیقه بعد مرتضی پور علی گنجی که در نیم فصل دوم به السد پیوست گل دوم بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسد. این نخستین گل پور علی گنجی در لیگ ستارگان قطر بود.

با شروع نیمه دوم العربی شروع بهتری داشت. جواد نکونام موفق شد در دقیقه 51 یکی از گل های خورده را برای العربی جبران کند تا بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود اما در ادامه بازی این السد بود که توانست گل سوم خود را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسد و السد سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

السد با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 35 امتیازی شد و در همان رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند این در حالی است که العربی با 30 امتیاز به رده ششم جدول رده بندی سقوط کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir