اماراتی‌ها به دنبال جبران شکست مقابل تراکتورسازی
تراکتورسازی تبریز به عنوان آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به مصاف حریف اماراتی خود خواهد رفت.

تراکتورسازی چهارشنبه از ساعت 20 به وقت تهران به مصاف الجزیره امارات(Al Jazira) خواهد رفت. آن‌ها موفق شدند در دیدار رفت با 4 گل حریف خود را شکست دهند و یکی از بهترین نتایج هفته اول لیگ قهرمانان را ثبت کنند. به این ترتیب نماینده ایران با 3 امتیاز، الهلال عربستان(Al-Hilal) و پاختاکور ازبکستان(Pakhtakor) هر کدام با یک امتیاز و الجزیره امارات بدون امتیاز تیم‌های اول تا چهارم گروه C هستند. در دیگر دیدار این گروه الهلال در خانه میزبان پاختاکور خواهد بود.

با توجه به اینکه نماینده امارات شکست سنگینی در دیدار رفت مقابل نماینده ایران خورده است به نظر می‌رسد آن‌ها با قوای کامل در صدد جبران شکست هستند و شاگردان قلعه‌نویی باید منتظر دیداری سراسر چالش باشند.

تراکتورسازان که شروع طوفانی در رقابت‌های این فصل آسیایی داشتند و هفته گذشته توانستند همین تیم الجزیره را با چهار گل در ورزشگاه یادگار امام (ره) بدرقه کنند، به دنبال کسب نتیجه‌ای مطلوب در خانه حریف هستند.

الجزیره امارات پیش از باخت چهار بر صفر مقابل تراکتورسازی، چهار بازی قبلی خود را با پیروزی مقابل حریفان پشت سر گذاشته بود و به نظر می‌رسد به دنبال انتقام‌جویی از حریف سرخپوش خود هستند.

تیم فوتبال الجزیره امارات با هدایت 'هنک تن کاته' هلندی، هم اکنون با 25 امتیاز در رده هشتم لیگ داخلی امارات قرار دارد و تراکتورسازی نیز با 30 امتیاز از 21 بازی، در رده هفتم لیگ برتر ایران است.

بازی بین دو تیم در ورزشگاه بن زاید ابوظبی آغاز می‌شود و کسب یک نتیجه مساوی در خارج از خانه، به احتمال زیاد تراکتورسازان را در صدر جدول گروه C نگه می‌دارد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir